Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2017 06:00 - Смелост
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 249 Коментари: 0 Гласове:
0



За прочит: Римл. 8:35-39

„Понеже съм уверен, че нито смърт, нито живот ... нито сегашното, нито бъдещето, нито сили, нито височина, нито дълбочина, нито което и да е било друго създание ще може да ни отлъчи от Божията любов, която е в Христос Исус, нашия Господ.“ (Римл.8:38-39)

Азстрадам отсилна тревога и днешният стих е голямо насърчение за мен. Страхът и притесненията не са нещо, с което мога да се справя. Дори временно потиснати, те оставатв моето съзнание и очакват всеки момент да ме погълнат.
Един от страховете ми е да се моля на глас пред други хора. Сърцето ми бие силно и не мога да намеря думи. Обикновено страхът ме изпълва и аз предлагам на някого да се моли вместо мен. Осъзнавам, че този страх ме лишава от възможността да общувам с Бога заедно с другите и да чувствам Неговото благословение в общата молитва.
Сякаш най-лесно е да се предам на страха. За да се изправя пред него, ми е необходима огромна сила. Аз съм разбрала, че ако искам да преодолея страха напълно, ще трябва да помоля за помощ Бога и да приема тази помощ под каквато и форма да я получа.
Нищо не може да ни отърси от Божията любов. Нека не губим надежда, а да вярваме в тази любов дори в моментите на сковаващ страх.

Молитва: Отче, благодарим Ти за Твоята любов и сила, които ни помагат да преодоляваме страховете си. Амин.

Мисъл за деня: Когато съм скован от страх, ще си припомням колко велика е Божията любов.
Автор: Кели Хауърт (Джорджия)

Да се молим за: СМЕЛОСТ, ЗА ДА СЕ МОЛИМ НА ГЛАС ЗАЕДНО С ДРУГИТЕ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693751
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031