Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2017 06:00 - Дар
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 302 Коментари: 0 Гласове:
0



„Защото по благодат сте спасени, чрез вяра, и то не от самите вас; това е дар от Бога; не чрез дела, за да не се похвали никой.“ (Ефес. 2:8-9)

За прочит: Яков 2:14-26

Баща ми искаше да ми подари много скъп подарък за 40-ят ми рожден ден. Аз се притеснявах от цената, но той ми каза: „Ти правиш толкова много за мен. Искам да ти благодаря.“ Аз му обясних, че каквото и да правя за него, не го правя, за да получа отплата, а защото го обичам и искам да му помогна.
Докато изричах тези думи, си спомних за няколко заповеди от Библията, които ми се струваха противоречиви. На някои места ни се казва да вършим добри дела (Яков 2:14-16), а на други, че добрите ни дела са безполезни (Гал. 2:16). Сега, благодарение на подаръка на татко, вече разбирам идеята. Аз го обичам, затова му помагам; той ме обича, затова ми подарява подарък. Аз правя добри дела, за да покажа своята любов, а не защото очаквам нещо в замяна.
И земният, и небесният ми Баща се радват на това, кото правя, защото в него виждат моята любов към тях. Те ми првят подаръци не защото ми се отплащат, а защото съм тяхно дете. Ние получаваме вечен живот, защото сме Божии деца чрез вяра в Христос. Вършим добри дела, защото оценяваме всичко, което Бог ни е дал и искаме и останалите да бъдат благословени.

Молитва: Боже, благодарим Ти за Твоя дар на вечен живот, дар, който получаваме чрез жертвата на Исус. Молим се в Неговото име. Амин.

Мисъл на деня: Как показах на Бог любовта си към Него?

Автор: Даун Адамс (Масачузетс)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693380
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031