Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2017 06:00 - Благоухание
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 214 Коментари: 0 Гласове:
0



„Пред Бога ние сме Христово благоухание за тези, които се спасяват, и за онези, които погиват.“  (2 Кор. 2:15)

За прочит: 2 Кор. 2:2-18; Исус Навин 1-3; Марк 16

Някои аромати са незабравими. Неотдавна моят съпруг спомена, че е свършил кремът му за бръснене. „Ще ти купя“ - предложих аз. „Можеш ли да вземеш от отзи вид?“ - запита той и посочи опаковката. „Харесвам аромата му - баща ми го ползваше.“ Аз се усмихнах, спомняйки си миризмата на шампоана, с който майка миеше косата ми. И за двамата уханието беше предизвикало емоционален отклик и приятен спомен за хората, които обичаме и които не са вече между нас.
Оливър Уендъл Хоумс казва: „До спомените, фантазиите, старите чувства и асоциации достигаме по-лесно чрез обонянието, отколкото чрез което и да е друго средство.“
Тогава какво би било ако животът ни е благоухание, което привлича хората към Бога? Във 2 Кор. 2:15 се казва, че „пред Бога ние сме Христово благоухание за тези, които се спасяват, и за онези, които погиват“. Нашето благоухание е приятно за Бога, но то може да привлича към Него другите или да ги отблъсква. Ние, които разбираме жертвата на Христос, имаме възможността да бъдем „Христово благоухание“ - да напомняме за Него на другите.
Приятният аромат на Христоподобието може да се окаже за някого неустоим тласък към Спасителя.
Автор: С. каспър

Нека ръцете ми вършат делата на бога,
нека по пътя Му ходят и мойте крака,
нека очите ми виждат Христос, за да мога
с моите устни на Него да пея хвала.
  Джеймс

КОГАТО ВЪРВИМ С БОГА, ОСТАВЯМЕ СЛЕД СЕБЕ СИ ПРИЯТНО БЛАГОУХАНИЕ, КОЕТО ПОДТИКВА ДРУГИТЕ ДА ГО СЛЕДВАТ.







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1692863
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031