Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2016 06:00 - Големият извор
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 271 Коментари: 0 Гласове:
0



„Водата, която ще му дам, ще стане в него извор на вода, която извира за вечен живот.“ (Йоан 4:14)

За прочит: Йоан 4:7-14; Числа 23-25; Марк 7:14-37

В горен Мичигън има забележително природно чудо - басейн около 12 м. дълбок и 90 м. в диаметър. Местните американци го наричали „Китч-ити-кипи“ или „Голямата студена вода“. Днес водният басейн е известен като Големия Извор. Той се пълни от подводни извори, които изхвърлят близо 40 000 литла вода в минута през скалите нагоре. Освен това водата поддържа постоянна температура от 7 градуса по Целзий. Това ознаначава, че и в най-суровите зими басейнът никога не замръзва. Туристите могат да се наслаждават на гледката на Големия Извор през всеки сезон на годината.
Когато среща жената при кладенеца на Яков, Господ Исус ѝ говори за друг източник на вода, който трайно удовлетворява жаждата. Но Той не описва чешма, извор, река или езеро. Христос казва: „Който пие от водата, която Аз ще му дам, няма да ожаднее до века; но водата, която ще му дам, ще стане в него извор на вода, която извира за вечен живот.“ (Йоан 4:14)
Много по-различно от всеки естествен извор е освежаването, което ни се предлага в Самият Христос. Можем да бъдем удовлетворени, защото единствено Господ Исус, Водата на Живота, може да уталожи жаждата ни. Слава на Бога, защото Той е източникът, Който никога не пресъхва.
Автор: Б. Краудър

Отче, изглежда, че пия твърде често от водите на света, които не могат да задоволят вътрешното ми естество. Прости ми и ме учи да намирам в Христос водата, която може да удовлетвори жаждата на сърцето ми и да ме приближава до Теб. Амин.

ЕДИНСТВЕНИЯТ, КОЙТО ИСТИНСКИ УТАЛОЖВА ЖАЖДАТА Е ИСУС ХРИСТОС - ЖИВАТА ВОДА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706696
Постинги: 3915
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930