Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2016 06:00 - Силата на песента
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 240 Коментари: 0 Гласове:
0



„А аз ще пея за Твоята сила. Да! На ранина  високо ще славословя Твоята милост; Зашото Ти си ми станал крепост и прибежище в деня на бедствието ми.“ (Пс. 59:16)

За прочит: Левит 11-12; Матей 26:1-25; Псалом 59

В културата на Уелс мъжкото хорово пеене е дълбоко вкоренено. Преди Втората световна война между две певчески дружества - уелско и немско - имало приятелско сътрудничество. Но тази връзка била заменена с ненавист по време на войната и след нея. Напрежевието обаче постепенно било преодоляно чрез думите на припева, който се пеел от двата хора: „Когато говориш с мен, ти си мой приятел. Когато пееш с мен, ти си мой брат.“
Силата на музиката да изцелява и да помага е дар от Бога, който успокоява много хора. Вероятно затова Псалмите ни говорят толкова проникновено. Там намираме стихове, които имат връзка със сърцата ни и ни дават възможност да говорим на Бога от дълбините на нашия дух. „А аз ще пея за Твоята сила. Да! На ранина високо ще славословя Твожята милост; Защото Ти си ми станал крепост и убежище в деня на бедствието ми.“ (Пс. 59716). Изумително е, че Давид пише тази песен докато е преследван от хора, които искат да го убият! Независимо от обстоятелствата, Давид си спомня за Божията сила и милост и когато пее за тях, това го насърчава да продължи пътя си с вяра.

Дано Бог да ни даде днес песен,която ще ни напомни за Неговата доброта и величие независимо от трудностите, с които се сблъскваме.
Автор: Б. Краудър

Моята песен през целия ден
ще сави Спасителя, Той заслужава.
това е любимата песен за мен -
на своя Спасител дапея прослава.
  Крозби

„НА ГОСПОДА, ИЗРАИЛЕВИЯ БОГ, ЩЕ ПЕЯ ХВАЛА.“
(Съдии 5:3)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693919
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031