Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2013 20:56 - Божествено Откровение за Ада - част 5-та
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 503 Коментари: 0 Гласове:
0



 Безнадеждна вечност

заради един сезон!

 

В следващата яма душа на мъж, обгърната в своя скелет, крещеше към Исус. “Господи, помогни ми да разбера защо съм тук.”

Исус рече: “Много добре знаеш защо си тук”.

“Освободи ме и ще бъда примерен,” се молеше човекът.

Господ му рече: “Дори и в ада все още лъжеш”.

Исус тогава се обърна към мен и ми каза: “Този мъж беше на 23 години, когато дойде тук. Той не се покори на Моето Евангелие. Много пъти слушаше Словото Ми и често беше в дома Ми. Аз го водех чрез Духа Си към спасение, но той желаеше света с неговата похот. Обичаше да пие и не послуша призива Ми. Този младеж беше отраснал в църквата, но не предаде себе си на Мен. Един ден той Ми каза: “Вярвам, че все някой ден ще Ти дам своя живот, Исусе”. Но този ден никога не дойде. Една нощ след бурна веселба той катастрофира и беше убит. Сатана напълно го измами.

Той беше моментално убит. Не послуша Моя призив. Другите също бяха убити при катастрофата. Сатана идва да заколи, открадне и погуби. Ако само Ме беше послушал този млад мъж! Не е по Божията воля да загине ни един! Сатана искаше тази душа на момчето и я погуби чрез безгрижие, грях и пиянство. Много домове и животи биват разрушени всяка година от алкохола.

Ако хората можеха да видят, че похотта и пожеланията на света са само за един сезон!

Сатана идва като светъл ангел да измами света. Не е чудно, въпреки че е знаел Святото Божие Слово, грехът се е сторил на този млад човек само едно изкушение. Той си е мислил, още едно парти, още един купон, Исус ще прояви разбиране. Но смъртта няма милост. Той е отлагал твърде много.

Погледнах на душата на младежа и си помислих за моите собствени деца. “О, Господи, нека те да Ти служат!”

В този миг изгарях от копнеж за спасението на всяка човешка душа по света. Стори ми се, че негласно викам: “Ако дойдеш при Господ Исус Христос, Той ще те освободи от пиянството. Извикай към Исус и Той ще те чуе и помогне. Той ще бъде твой приятел. Запомни, Той те обича и Той има властта да прости твоите грехове.

Не прелюбодействай и не пожелавай! Самото пожелание вече е прелюбодейство в твоето сърце.

Млади хора, стойте далеч от наркотици и секс. Ако съгрешите, Бог ще ви прости. Извикайте към Него сега, докато е все още време. Намерете зрели християни и поговорете с тях относно вашите проблеми. Вие ще бъдете щастливи, че сте отделили време сега в този свят, преди да стане твърде късно.

Виковете на младежа кънтяха дълго време в мен. Никога няма да се заличи спомена за тези викове на разкаяние. Помня как плътта висеше и гореше в пламъци. Не ще забравя гниенето на плътта, миризмата на смърт, дупките, където някога е имало очи, мръсно-сивата душа и червеите, които пълзяха през костите. Скелетната форма на младия човек издигна умоляващо ръцете си към Исус, докато ние се отдалечавахме към следващата яма.

Исус рече: “Небето и земята ще преминат, но Моите думи няма да преминат”.

 

ТУНЕЛЪТ НА СТРАХА

 

Опитвах се да си спомня проповед относно ада. Но никога не съм слушала за такива ужаси, като тези, които Господ ми показа. Адът е безкрайно по-лош, отколкото някой би си помислил или представил. Чувствам се жестоко съкрушена, че душите, които са там, са на вечни мъки. Няма изход от това място.

Затова се реших да опиша всичко, доколкото ми позволяват силите, за да спася души от тези ужаси.

Започнах ревностно да проповядвам Евангелието на всеки, когото срещна. Да му разказвам за ада, че е страшно място и това е истинско изявление. Разбирате ли какво искам да кажа? Ако грешниците не се покаят и не повярват в Евангелието, те със сигурност ще свършат там.

Моля ви, повярвайте в Господ Исус Христос и Го призовете, за да ви спаси от грях! Прочетете глава 3 и глава 14 от Евангелието на Йоан.

Моля ви, прочетете и тази книжка от кора до кора, за да знаете повече за ада и за преживяванията там. Като четете, молете се Исус да влезе във вашето сърце, да ви умие от вашите грехове, преди да е станало твърде късно.

Исус и аз вървяхме през ада по една обгорена и суха пътека. Погледнах надолу към редиците от ями, колкото мога надалеч. Бях твърде изморена. Сърцето ми, духа ми бяха сломени от всичко, което видях и чух, и знаех, че повечето е все още пред мен. Исусе, дай ми сила да продължа, извиках аз. След като Исус ми даде от силата Си, бързо Го последвах. Бях изпълнена със скръб от апокалипсиса на тези ужаси. Чудех се, ако ги разкажа, дали света ще ми повярва. Ще повярва ли, че в дясно, в ляво, отпред, отзад - навсякъде имаше ями обгърнати от огън и пламъци, вътре - горящи души. О, земьо, покай се, извиках аз, смазана от кошмара на преизподнята. Смъртоносни ридания разтърсиха духа ми.

Учудих се какво ли още трябваше да видя. Питах се какво ли правят моето семейство, приятелите ни. О, как ги обичах! Спомних си какви грехове сторих и как отново се върнах при Исус, и как благодарях на Бога, че ме е умил в кръвта Си, преди да е станало твърде късно...

Исус ми каза: “Сега сме до входа на тунела, който ще ни отведе до търбуха на ада. Адът е направен във формата на човек и се намира в центъра на земята. Тялото лежи по гръб, с ръцете и краката прострени навън. Както Аз имам тяло от вярващи, така и ада си има тяло от грях и смърт. Както Христовото тяло се изгражда ден след ден, така и адовото тяло се изгражда всекидневно.”

На път към тунела преминавахме покрай огнени ями, разтърсвани от смразяващи викове и стонове. Мнозина се протягаха към Исус, други се опитваха да се покатерят извън ямите, за да Го докоснат, но не можеха. Твърде късно, твърде късно! - плачеше и се късаше сърцето ми. Мъка помрачаваше Исусовото лице.

Гледайки огнените ями, си спомних как ние си готвехме в задния двор върху жар, която тлееше с часове. Толкова невъобразимо много жар виждах тук, в ада!

Бях така благодарна, че навлязохме в тунела. Мислех си, че тунелът не може да бъде толкова проклето и печално място, колкото са ямите. Но уви, грешах!

Колкото повече влизахме навътре, започнах да виждам големи змии, огромни плъхове и много зли духове, които побягваха от присъствието на Господ Исус Христос. Змиите съскаха по нас, а плъховете скимтяха. Гъмжеше от много зли звуци. Усойници и мрачни сенки се плъзгаха около нас. Единствената светлина, която можеше да се види в тунела беше Исус. Аз се държах колкото се може по-близко до Него.

Бесове и дяволи шетаха нагоре - надолу по тунела. По-късно разбрах, че тези зли духове излизаха на земята, за да изпълняват сатанинските нареждания.

Усещайки страшната ми паника от мрака и смрадта, Исус ме окуражи: “Не се бой, скоро ще бъдем на края на тунела. Трябва да ти покажа тези неща. Ела, следвай Ме.”

Покрай нас се плъзгаха гигантски змии. Някои от тях бяха дълги около 8 м., а широки около 1,20 м. Гъста и отвратителна воня изпълваше въздуха от злите духове, които бродеха навсякъде.

Исус ми каза: “Много скоро ще бъдем в търбуха на ада. Там тунелът е с радиус от 3 мили и е дълъг 17 мили.”

Доколкото способностите ми позволяват, ще се опитам да запиша и кажа какво съм видяла и чула. Ще го направя за слава на Отца и Сина и Святия Дух. По Божията воля.

Зная, че Исус ми показва всички тези зловещи неща, за да предупредя мъже и жени в света да избегнат ада на всяка цена. Скъпи читатели, ако вие не познавате Исус, спрете точно сега, покайте се за вашите грехове и Го поканете да бъде баш СПАСИТЕЛ.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706838
Постинги: 3916
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930