Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2013 00:40 - Медиумът, Пияницата и Спасителят
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 374 Коментари: 0 Гласове:
0



  CBN.com – Света на таро картите и гадаенето силно привличал Шийла Смит към себе си. В тийнейджърските си години тя започнала да има видения и сънища. Шийла си спомня: „Когато по телевизията показваха човек, който е изчезнал и го търсят, аз просто знаех дали е жив или мъртъв.“   Шийла вярвала, че с нейният „дар“ ще помага на хората и така те ще я приемат по-лесно. Но вместо това, всички я наричали „вещица“ и „куку“. Но тя открила одобрението на тези, които били въвлечени в окултизма. Изкривената представа, която Шийла имала за Бог я отблъснала от Единствения, Който можел да ѝ даде така жадуваният от нея мир.  „Чувствах, че Бог е Един много гневлив Бог.“, разказва тя. „Бях депресирана и много ядосана. Мразех света.“    Шийла се женила и развела два пъти. И двамата ѝ съпруга я малтретирали.    Тя казва: „Биеха ме. Изгубих всичко – дома, децата си ... Всичко, освен дрехите на гърба си.“    С течение на времето сънищата и виденията зачестили.    „Работех нощна смяна. Настъпването на ноща ме плашеше. Виденията и сънищата бяха толкова ужасни, че се будех крещейки от страх.“   Една нощ, Шийла решила да сложи край на всичко това. Грабнала шишенце с таблетки и един подарък, който Джордж нейният приятел ѝ бил подарил.    „Джордж ми беше дал една карта за игра – Дама Купа, на която беше написал: „Шийла, ти си кралица.“ Погледнах я и си помислих, че на някой все още му пукаше за мен, за това върнах обратно шишенцето с хапчетата в шкафчето.“    Джордж обаче, имал своите си проблеми и се опитвал да се справи с тях по своя си начин. „Хващах бутилката и се напивах.“, разказва той. „Бях изгубил всякаква надежда.“    Шийла и Джордж сключили брак. Но бидейки заедно те все още не можели да заличат болката си. Тогава Шийла си спомнила нещо: „Спомних си детските си години и как чувствах Бог тогава. Той излъчваше такава топлина. При Него се чувствах в безопасност и дори имаше един период, през който бях много щастлива. Осъзнах каква каша бях забъркала в живота си и помислих, че ако кажа достатъчно много пъти „Съжалявам!“, може би Той ще ми прости и ще ме приеме обратно при Себе Си.“    Всяка сутрин Шийла сядала на пода в кухнята, молела се и четяла Библията. За себе си – тя намерила надежда, но съпругът не искал да има нищо общо с това.  „  Казах ѝ, че нямам нищо против да прави тези неща, само не и в моето присъствие.“, казва Джордж.    Един ден, пред магазина за хранителни стоки те видели бездомник в инвалидна количка. Той им казал, че бил гладен и те му купили храна. Изразявайки благодарността си, този мъж казал четири думи, които дълбоко пронизали сърцето на Джордж.    „Той ми каза: „Бог да те благослови!“. Той ми благодари толкова искрено. Скед като мъжа изрекъл: "Бог да те благослови!“, Бог наистина благословил Джордж.    Дълбоко разтърсен от тези простички думи, Джордж казал на Шийла да намери една добра църква. И тя намерила. Същата седмица те се срещнали с пастора, който им казал за Божията благодат и любов. И двамата приели Христос за свой Спасител.    Шийла и Джордж добавят: „Всичките тези 26 години, изпълнени с гняв и омраза просто се стопиха.“ „ Най-сетне получих мир.“, казва Шийла.    Джордж: „Почувствах такова облекчение. Сякаш целият ми товар беше отнет.“    Джордж никога повече не се докоснал до бутилката, а виденията на Шийла престанали. Днес, те знаят как Бог ги вижда.    „Той е любящ Бог, Който прощава.“, казва Шийла. „Той ме обича повече от всичко. Той умря за мен, защото ме обича толкова много.“      Източник: http://www.hristiqni.com/svidetelstva/1666-mediumat-piyanitzata-i-spasitelyat#ixzz2cAd5bQUm



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706361
Постинги: 3914
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930