Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 00:00 - ИНДИЯНСКИЯТ ВОЖД
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 374 Коментари: 0 Гласове:
0



 
ИНДИАНСКИЯТ ВОЖД
По време на едно от пътешествията ни на север проведохме събрание в Спаниш - индианско селище на около 550 км от Торонто. Индианците са мили хора, но израженията им са доста строги и безчувствени. Проповядвах за божията чудотворна сила, а повечето от тях стояха със скръстени ръце. Тъкмо щях да приключвам, когато от мястото си се изправи огромен индианец и заедно със семейството си се запъти към сцената. Подпираше се на патерици. Лицето му не издаваше нищо. Когато започна да се приближава, ми се прииска някой да го спре, но никой не помръдна. Когато стигна до сцената, всички впериха поглед в него. "Мога ли да ви помогна с нещо, господине?" - попитах неохотно, когато той се качи на сцената. Мъжът ме погледна право в очите и каза: "Ти казваш, че Бог изцерява." 

"Да, така е" - отвърнах аз. Тогава индианецът ми разказа какво му има. Списъкът беше доста дълъг. После ми обясни, че от 28 години е сакат и че жена му е болна от рак. Освен това малкото му момиче страдало от кожна болест, от която му излизали кървящи рани по цялото тяло, а малкото бебе в ръцете на жена му също било болно. "Щом казваш, че Бог изцерява, докажи го!" Гледах семейството пред мен и знаех, че не мога да направя нищо за него. В отчаянието си аз коленичих и помолих всички служители, включително и католическия свещеник, да коленичат с мен. Издигнах ръце и казах: "Скъпи Исусе! Аз не проповядвам моето евангелие. Аз проповядвам Твоето евангелие! Този човек иска да му го докажа. Това е Твоето евангелие, скъпи Исусе - потвърди го!" 

В този момент се чу шум. Отворих очи и какво да видя - цялото семейство се беше строполило на пода пред мен. Всички бяха паднали от силата на Святия Дух. Аз бях слисан. "Аз съм изцерен! - развика се бащата, когато скочи на крака. - Изцерен съм!" Не можеше да се спре - подскачаше из залата и плачеше. После се върна и вдигна ръкава на дъщеря си. Отдолу се показа гладка, розова кожа. Кожната болест я нямаше! Жената и бебето също бяха изцерени. Както се досещате, сред публиката настъпи оживление. Само минути по-рано те стояха смирено със скръстени ръце, а сега викаха и хвалеха Бога за чудесата, които бяха видели. В тази малка общност настана съживление, а цялата слава отиде към Исус. И до ден днешен не мога да не се вълнувам, когато си спомня за Божията работа в Спаниш, Онтарио. 

(Из "Той ме докосна" от Бени Хин) 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1694035
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031