Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2013 23:37 - „ПРИГОТВИ СЕ ДА ПОСРЕЩНЕШ СВОЯ БОГ!”
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 1969 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Из свидетелството на Анжелика Зомбрано 
В рамките на 23 часа на едно младо момиче на име Анжелика, която живее в Еквадор, бяха показани царството на тъмнината и светлината, както и връщането на Исус Христос. Тя е свидетел на сълзите на Господ за много души, изгубени завинаги, по целия свят, които го отхвърлят: за Църквата, която не е активна в последните времена и не подготвя хората за идването Му, за хора които са престанали да свидетелстват за грешници, Божии деца съблазнявайки се и попадащи в капаните и мрежите на Сатана чрез развлекателната индустрия и др.

Попитах Господа: „Какво става?” , а Той ми отговори: „Ще ти покажа ада, така че като се върнеш на земята, ще кажеш на хората, че адът е реален, че той съществува. Също, ще ти покажа и Моята слава, за да кажеш на людете Ми, да бъдат готови, защото славата Ми е реална и Аз Съм реален.” После добави: „Дъще, не се страхувай!” И аз отговорих: „Господи, искам да видя само рая. Не искам в ада, защото съм чувала, че там е ужасно!” Той каза: „Дъще, Аз ще бъда с тебе! Няма да те изоставя в това място. Искам да ти го покажа, защото мнозина знаят, че ада съществува, но не се страхуват от него. Смятат, че адът е шега, че е някаква закачка; други пък изобщо не знаят за него. Ето защо ще ти го покажа, защото повече са тези, които погиват отколкото онези, които влизат в славата Ми.” Когато Исус каза това, видях сълзи да се стичат по страните Му. Попитах: „Боже, защо плачеш?” Той отвърна: „Защото много са тези, които погиват. Ще ти покажа ада, за да говориш истината, когато се завърнеш на земята и за да не попаднете на това място!”


image

 
АДЪТ
Изведнъж, докато Исус говореше, всичко започна да се движи. Земята се разтресе и се разтвори и аз видях една много тъмна и дълбока дупка. Ние бяхме стъпили на нещо като скала, а ангелите ни обкръжаваха. Казах: „Боже, не искам да слизам в това място!” Той отговри: „Дъще, не бой се, защото Аз Съм с теб!” За части от секундата се спуснахме в черната дупка. Опитах се да се огледам наоколо, но беше ужасно тъмно. Успях да видя един огромен кръг и чух милиони гласове. Беше ми много горещо. Чувствах как кожата ми изгаряше.
Попитах: „Господи, какво е това? Не искам да съм тук.” Бог обясни, че това е тунелът, който води към ада. Наоколо се носеше ужасна и отблъскваща миризма, от която ти се повдигаше. Помолих Исус да не ме завежда по-нататък, а Той отговори: „Дъще, необходимо е да дойдеш и да опознаеш мястото.” Крещях: „Ама, защо, Господи,
защо?” и Той каза: „За да кажеш истината на това поколение; човечеството погива; хората са изгубени; много малко влизат в царството Ми.” Казвайки това, Исус започна да плаче. Неговите думи ме укрепиха и окуражиха и аз продължих да вървя.
Стигнахме до края на тунела. Когато погледнах надолу, видях бездна с огнени пламъци. Господ каза: „Дъще, вземи това.” Той ми подаде една голяма папка с листа за писане. „Вземи и този молив, за да запишеш всичко, което ще ти покажа и всичко, което видиш, чуеш и преживееш.” Отговорих: „Добре, ще го направя, но аз вече видях толкова много. Виждам как души се мъчат в тези безмерни пламъци.”
..................................................................................................
 Казах на Исус: „Ще свидетелствам, че адът е реален и че съществува, но ме изведи от тук веднага!” Той каза: „Дъще, ние дори не сме и влезли в него, а вече искаш да те изведа от тук!” „О, Господи, изведи ме от тук!” Започнахме да потъваме в бездната. Аз пищях и плачех: „Боже, не, не, не, не – не искам да ходя там!”, а Той отговаряше: „Ти трябва да го видиш.”
Видях най-различни демони – и малки, и големи. Те тичаха много бързо и носеха нещо в ръцете си. „Господи, защо бягат така и какво носят?” Той отговори: „Те тичат толкова бързо, защото знаят, че не им остава много време. Времето за унищожението на човечеството е кратко. В ръцете си носят стрели за поразяване на хората. На всеки демон му е дадено някакво име и според името, което му е дадано, той носи и стрели, за да унищожи личността и да я доведе в ада. Целта на демона е да унищожи човека и да го доведе в това ужасно място.” Виждах как демоните бързаха и се отправяха към земята. Исус ми каза: „Те отиват в света, за да доведат и захвърлят хора в ада." Докато говореше, Той плачеше. Плачеше толкова много! Плачеше за човечеството през цялото време. Аз също плачех.
...........................................................................................................
Анжелика: Бог ме попита: „Готова ли си да видиш това, което ще ти покажа?” Отговорих: „Да, господи”. Той ме заведе до една клетка, където видях млада жена, измъчвана в пламъците. Забелязах, че на клетката имаше някакъв номер, въпреки че не разбирах числата. Те сякаш бяха написани наобратно. На друга клетка имаше огромна метална плоча и младият мъж, който беше в нея, имаше изписано на челото си числото „666”. На кожата му беше залепена голяма метална плоча. Червеите, които го ядяха, не можеха да я повредят; нито пък пламъците – да я стопят. Той крещеше: „Господи, смили се за мене. Изведи ме от това място. Прости ми.” Исус отговори: „Твърде късно е, твърде късно. Давал съм ти толкова възможности, но ти не се покая.”
Попитах Исус: „Господи, той защо е тук?” Тогава го разпознах. На земята младият човек е познавал Божието Слово, но отведнъж се е откъснал от Бога, предпочитайки алкохола и наркотиците. Тръгнал по грешния път, вместо да следва примера на Исус. Господ го предупреждавал много пъти, какво би могло да му се случи. „Дъще, той е на това
място, защото всеки който отхвърля Словото Ми, вече е осъден – Словото, което Аз Съм изрекъл, ще го осъди в последния ден” (Йоан 12:48). Исус заплака. Плачът на Христос е по-различен от нашия. Той плаче и стене с дълбока болка в сърцето си.
„Не създадох ада за човеците”, каза Той и аз Го запитах: „Защо тогава има толкова много хора тук?” Исус отговори: „Дъще, Аз създадох ада за сатана и неговите ангели, които са демоните (Матей 25:41), но поради греха и липсата на покаяние, човечеството свършва тук. Повече са тези, които погиват, отколкото онези, които влизат в славата ми (Матей 7:14)”. Той продължаваше да плаче. И аз изпитвах болка, когато Го виждах как ридае.
„Дъще, Аз дадох живота Си за човеците, за да не погинат и да не свършат на това място. Дадох живота си от любов и милост, за да се покае човечеството и да влезе в небесното царство.” Исус изстена като някой, който вече не можеше да издържа на болката. Ето колко много Го болеше, когато гледаше хората, страдащи в ада.
Знаейки, че Бог е до мен, аз се чувствах в безопастност. Помислих си: „Ако изоставя Исус, няма да мога да се измъкна от това място”. Попитах Го: „Исусе, а има ли
някои от моите роднини тук?” Той ме погледна, а аз плачех. Каза: „Дъще, Аз Съм с теб.” Толкова бях уплашена! Заведе ме до друга клетка. Никога не бих си и представила, че можех да видя някои от роднините ми там. Видях как тази жена беше измъчвана. Тя беше покрита с червеи, които изяждаха лицето й, а демоните забиваха в тялото й нещо като харпун (копие). Жената викаше: „Не, Господи, имай милост към мене, моля Те, изведи ме от това място само за една минута.” (виж Лука 16:24).
Хората в ада са измъчвани, поради спомените си за това, какво са вършили на земята. Демоните им се подиграват, казвайки: „Хвали и прославяй – това е твоето царство” и хората започват да крещят, защото си спомнят, че са знаели за Бога и са чували Словото Му. Тези, които са знаели за Бога, са измъчвани двойно повече от другите. Господ каза: „Няма друг шанс за хората, които са вече тук; но все още има шанс за онези, които са живи.” Попитах: „Боже, защо моята баба е тук? Не зная дали изобщо Те е познавала. Защо е в ада?" Исус отговори: „Тя не можа да прости... Дъще, на този, който не прости, нито Аз ще му простя.” Отново Го попитах: „Господи, но Ти прощаваш и си милостив.” „Да, но е необходимо да се прощава. Хората тук не са простили на някого. Ето защо толкова много са на това място. Те не простиха. Иди и кажи на човечеството, че
сега е времето да простят, особено Моите люде, защото много от тях все още не са простили. кажи им да се освободят от завистта, сърденето, яда, омразата в сърцата си, защото е настъпило време да простят! Ако за тези, които не са простили, смъртта дойде неочаквано, те ще отидат в ада, защото никoй не може да си купи живот!”
Видях как прабаба ми беше погълната от огъня и крещейки „Ааааа", тя започна да хули и проклина Божието име; всеки, който е в ада, сквернослови Божието име. Докато напускахме мястото, където беше прабаба ми, аз видях, че адът е пълен с измъчвани души. Много хора протягаха ръце към Исуса, молейки Го да им помогне и да ги изведе от това страшно място, но Той не можеше да направи нищо повече за тях и те започваха да Го хулят. Исус заплака и каза: „Боли ме, когато ги слушам. Дълбоко страдам, когато ги виждам тук, защото не мога да направя нищо повече за тях. Това, което искам да ти кажа е, че все още има шанс за тези, които са на земята, за тези, които все още са живи, които все още не са умрели; те все още имат време да се покаят!"
Бог ми каза, че има много известни хора в ада, а също и мнозина, които приживе са знаели за Бога. Той каза: „Ще ти покажа друга част от огнената пещ.” Пристигнахме на място, където една жена беше заобиколена от огнена пламъци. Тя беше в огромни
мъки и пищеше, умоляваики Бога за милост. Исус посочи към нея и ми каза: „Дъще, заобиколената с пламъци жена, която виждаш, е Селена.” Докато се приближавахме към нея, тя започна да вика: „Божееее, имай милост към мене! Прости ми и ме изведи от това място!” Но Бог отговори: „Твърде късно е, твърде късно! Не можеш да се покаеш сега!”
Селена ме погледна и каза: „Моля те, умолявам те, иди и кажи на хората за тук. Говори и не млъквай! Иди и им кажи да не идват на това място; кажи им да не слушат моите песни и да не ги пеят.” (І Йоан 2:15). Аз я попитах: „Защо искаш да им кажа това?” „Защото всеки път, когато хората слушат и пеят моите песни, аз съм измъчвана още повече, а и тези, които пеят и слушат моите песни, ще дойдат тук. Моля те, иди им кажи, да не идват на това място! Кажи им, че адът е реален!" Тя започна да пищи, а демоните от разстояние почнаха да мятат копия по тялото й. Селена викаше: „Помогни ми, Боже, имай милост към мене!” Но Господ тъжно отговаряше: „Твърде късно е!”
Обходих с поглед цялото място. Беше пълно с певци и артисти, които са умрели. Всичко, което те правеха, беше, да пеят. Не спираха да пеят. Бог ми обясни: „Дъще, хората, които са тук, продължават да правят това, което са вършили на земята, ако не се покаят.”
Докато наблюдавах мястото, забелязах, че много демони изсипват нещо, подобно на дъжд. Помислих, че вали, но хората в пламъците бяагаха от дъжда и пищяха: „Не, Исусе, не! Не може да бъде...”, а демоните се смееха и им казваха: „Хвалете и прославяйте, защото това е вашето царство за вечността!” Видях как пламъците се усилиха и как червеите, пълзящи по хората, станаха още повече. Нямаше вода! Това беше сяра, която усилваше пламъците на огъня и страданията на хората. Попитах исус: „Господи, какво става? Какво е това?” Той отговори: „Това е наградата на всеки, който не се е покаял.” (виж Псалм 11:6).
После Исус ме заведе на място, където се намираше един много известен човек. До този момент, аз бях живяла като колеблива млада християнка. Мислех си, че всеки, който умре, отива на небето; че тези, които отслужваха литургии също отиваха на небето,
но грешах. Когато папа Йоан Павел 2 умря, моите приятели и роднините ми казваха, че той е в рая. Всички телевизонни станции и медии казваха: „Папа Йоан Павел Втори умря. Нека почива в мир. Той сега се радва с Гопода и с ангелите на небето.” И аз им вярвах. Но явно съм се залъгвала, защото го видях в ада, мъчейки се в огнените пламъци. погледнах го право в лицето – наистина беше Папа Йоан Павел Втори! Исус ми каза: „Дъще, този, мъж, когото виджаш тук, е папа Йоан Павел Втори. Да, той е в ада, измъчван е, защото не се покая!” Попитах: „Защо е тук, господи? Та, той проповядва в църквата!” Исус отговори: „Никoй блудник, никoй идолопоклонник, никой, който е алчен или лъже, няма да наследи царството Ми!” (виж Ефесяни 5:5).
„Да, знам, че е така, но искам да знам защо той е тук. Та, той проповядваше пред стотици.” „Да, може да е казал много неща, но никога не каза истината такава, каквато е. Не каза истината, въпреки че я знаеше. И въпреки, че я знаеше, той предпочете парите пред проповядване Словото на спасението. Той не казваше истината; не казваше, че адът е реален и че небето съществува. Затова сега е тук.” Когато погледнах към него, видях, че една змия с шипове по нея се беше обвила около врата му. Той се опитваше да я махне. Помолих Исус: „Помогни му, Господи!” Мъжът викаше неистово: „Помогни ми, Господи, имай милост към мен; прости ми! Покайвам се! Искам да се върна на земята; искам да се върна, за да се покая!" Исус го погледна и каза: „Ти знаеше много добре. Знаеше, че това място съществува. Твърде късно е... Няма друга възможност за тебе!"
Бог каза: „Виж, дъще. Ще ти покажа живота на този човек.” Исус ми показа огромен екран, на който видях как този човек отслужваше литургии много пъти пред маси от хора. Хората, които присъстваха там, бяха идолопоклонници. Исус каза:
„Виж, дъще, колко много идолопоклонници има на това място. Идолопоклонството няма да спаси никого. Аз Съм единственият, който може да спаси. Няма друг, който да може спаси погиващите. Обичам грешниците, но мразя греха. Иди и кажи на човечеството, че ги обичам и че искам те да дойдат при Мен."
Докато Бог говореше, аз видях как този човек получи много монети и банкноти; пари, които можеше да запази за себе си. Имаше ужасно много пари; видях го да седи на престол, но също можех да видя и отвъд това. Истина е, че тези мъже нямат право да сключват брак, но аз ви уверявам, не си го измислям, Господ ми го показа, че те там спят с монахини, с много жени. Бог ми показа, как тези мъже живеят в блудство. Словото учи, че никой, който живее в блудство, няма да наследи Божието царство. Докато гледах всичко това, Исус ми каза: „Всичко, което ти показвам, продължава да се случва. Начинът, по който той е живял, е начин на живот на много хора; това се случва с много свещеници и папи.” После добави: „Иди и кажи на човечеството, че е време да се обърне към Мен.”
Бог ми показа едно място, където всички хора вървяха към ада. Попитах: „Господи, как така те вървят към ада?” „Ще ти покажа”. Показа ми един тунел, през който вървяха много хора. Те бяха оковани във вериги от главата до петите. Бяха облечени в черно и носеха товар на гърба си. Исус каза: „Виж ги! Тези, които виждаш тук, все още не Ме
познават. Товарът, който носят на гърба си, е грехът, но иди и им кажи да дадат товара си на Мене и Аз ще им дам покой, ще им простя всички грехове. Иди и кажи на тези хора да дойдат при Мен, защото Аз ги очаквам с отворени обятия, но също им кажи, че те вървят към ада.”
Докато наблюдавах, как хората вървяха към това лошо място, аз казах: „Господи, онзи там е братовчед ми. Да, този млад мъж е братовчед ми, а и това младо момиче, тя също ми е братовчедка. Семейството ми пътува към ада!” Исус отговори: „Те са се запътили насам, но ти иди им кажи, че вървят към ада. Иди им кажи, че Аз Съм те избрал за
Мой воин, Мой страж, което означава, че ти ще говориш истината. Ти трябва да им кажеш какво ти показах. Ако не говориш за видяното тук и нещо се случи с този човек, кръвта му ще бъде върху тебе, но ако отидеш при него и направиш това, което ти казвам, после този човек ще отговаря пред Мене. Ако той/тя не се покае, отговорността,
с която беше натоварена, ще се вдигне от тебе. Тази личност ще отговаря пред Мене и кръвта му няма да бъде върху теб. (Езекил 3:18).
Исус ми каза, че много известни и важни хора са на път за ада. Например, Майкъл Джексън. Той беше известен по целия свят, но беше сатанист. Много хора не приемат това, но то е истина. Той сключи завет със сатана, споразумя се с дявола за слава и привличане на много фенове. Начинът, по който стъпваше, докато танцуваше, е начинът, по който ходят демоните в ада, докато измъчват хората. Те се плъзгат назад, не се движат напред, като крещят в същото време, наслаждавайки се на мъките, които причиняват. Казвам ви – Майкъл Джексън е в ада! Бог ми го показа, след като
вече беше мъртъв. Видях го да се мъчи в пламъците. Извиках към Исуса: „Защо?” Не ми беше лесно да гледам, как този човек беше измъчван и как крещеше. Всеки, който слуша или пее неговите песни, или просто му е фен – предупреждавам ви – сатана ви улавя в мрежата си, за да можете да свършите в ада! Точно сега, отречете се в името на Исус!
Господ исус иска да ви освободи, за да не погинете!
Исус ми каза: „Има много хора, които Ме познават, но те вървят към това място!” Аз запитах: „Как така хора, които те познават, свършват в ада?” Той отговори: „Това са тези, които са напуснали пътя Ми и имат двойствен начин на живот.” Започна да ми показва хората, които вървяха към ада. Те бяха оковани във вериги от главата до петите.
Всеки от тях беше облечен в бели дрехи, но те бяха изпокъсани, изпоцапани или пък смачкани. Исус каза: „Виж как людете Ми са се отдалечили от Мен. Искам да ти кажа, че не идвам за тези хора. Идвам за светиите, готовите, без петно, без бръчка, без недостатък... Кажи на тези да се върнат в стария път.” (Ефесяни 5:26-27).
Видях много от моите чичовци и други хора, които се бяха отдалечили от Божия път. „Иди им кажи, че ги чакам; да предадат товара си на Мен и аз ще ги успокоя. Дъще, те вървят насам; иди и кажи на чичовците си и на останалите си роднини, че те са се запътили към ада! Много от тях няма да ти повярват, но Аз Съм твоят верен свидетел. Аз никога няма да те оставя. Дори и да не ти повярват, ти иди им кажи истината, защото Аз Съм с теб. Ще ти покажа и как хората пристигат на това място.”
Отидохме в един тунел, от който огромни тълпи от хора падаха в бездната. Не 1000, не 2000, ами толкова, колкото е пясъкът в морето – безброй. Те падаха с всяка секунда, сякаш хвърляш шепи пясък в бездната. душите падаха много бързо. Исус плачеше. Той каза: „Ето как човечеството погива. Ето как то е загубено за вечността... Дъще, боли Ме, като гледам колко много хора погиват! Демоните също се събират тук.” „Правят си събрания ли?" „Да. Те се събират, за да съставят план, какво биха могли да причинят на човечеството. Провеждат тайни срещи.” Казвайки това, Исус ме заведе в една килия, където имаше дървени маса и столове. Там бяха насядали демоните – най-различни видове. Господ обясни: „В момента планират как да разрушат пасторски семейства, мисионери, евангелисти, и всички, които Ме познават. Искат да ги унищожат. Те имат много стрели.” Демоните се хилеха и се подиграваха, казвайки: „Нека да унищожим човечеството и да го доведем на това място.”
Исус каза: „Иди и им кажи, че Аз Съм с тях. Кажи им да не оставят отворени врати, да не оставят нито едно място за сатана, тъй като той обикаля като рикаещ лъв, търсейки кого да погълне.” (І Петрово 5:8). Словото казва, че сатана ходи като..., защото единственият истински лъв е лавът от Юда, Исус Христос от Назарет (Откровение 5:5). Исус каза: „Дъще, те искат най-вече да разрушат семействата на пасторите.” „Защо?”, попитах аз. „Защото те са поставени като пастири над много хора, които са овцете на стадото, ръководейки стадото, което Бог им е поверил, а демоните искат хората да се върнат обратно в света; да се обърнат назад и да свършат в ада... Иди и кажи на пасторите да говорят истината. Иди им кажи да проповядват истината и да говорят това, което Аз им казвам и никога да не запазят думите Ми само за себе си.”
Докато си тръгвахме от това място, Исус ми каза: „Искам да ти покажа още нещо... Тук има и деца.” Удивих се: „Деца ли, Господи? Тук?! Словото ти казва: „Оставете децата да дойдат при Мене и не ги спирайте, защото небесното царство принадлежи на такива като тях” (Матей 19:14). Исус отговори: „Това, което каза, е вярно. На тях пренадлежи небесното царство, но детето трябва да дойде при Мен, защото този, който идва при Мен, Аз никак няма да го върна.” (Йоан 6:37). На момента Исус ми показа едно 8-годишно момче, което беше измъчвано в огъня. Момчето плачеше: „Господи, имай милост към мен. Изведи ме от това място, не искам да съм тук!” То плачеше и пищеше. Видях демони около това момче, които приличаха на героите от анимационните филмчета – Бен 10, Покемон, Дорал и т. н. „Господи, защо това дете е тук?” Исус ми показа един голям екран, на който видях живота на детето. Видях как то прекарваше по-голямата част от времето си пред телевизора, гледайки тези анимационни филмчета.
Исус каза: „Тези анимационни филмчета, сапунените опери и филмите, които гледате всеки ден по телевизията, са инструментите на сатана за унищожаване на човечеството. Ето как стана всичко.” Видях как момчето не слушаше и се бунтуваше срещу родителите си. Когато родителите му искаха да разговарят с него, то избягваше присъствието им, хвърляйки и чупейки разни неща, като не им се покоряваше... То умря, понеже го блъсна кола. „От тогава момчето е на това място.” Погледнах момчето, което се мъчеше в пламъците. Исус каза: „Дъще, иди и кажи на родителите да възпитават децата си според както е написано в Словото Ми.” (Притчи 22:6). Божието Слово е истинно. То ни казва да поправяме детето с пръчка, но не винаги, а само когато то не се покорява на родителите си (виж Притчи 22:15).
Господ ми каза нещо, което беше много тъжно и болезнено: „Дъще, тук има много деца, паднали в капана на греха поради аниционните филми и непослушанието си.” Попитах Го: „Господи, защо тези анимационни филмчета са причината децата да свършат тук?” Той обясни: „Защото анимационните герои са демони, които носят бунт, непокорство, горчивина и омраза в сърцата на децата. Други демони влизат в тях, така че тези деца да не могат да вършат добри неща, а лоши. Онова, което децата виждат по телевизията, те искат да го направят в действителност.”
Адът съществува. Той е реален. Дори и децата трябва да вземат решение кого да последват. Отново попитах: „Господи, кажи ми, защо тези деца са тук?” „Веднъж, когато децата са разбрали, че има рай и ад, те трябва да изберат мястото, където искат да прекарат вечността."

Цялото свидетелство може да прочетете или да гледате на следният линк:

Източник: http://www.hristiqni.com/-online-sp-696535922/2011-04-27-10-22-50-sp-596881720/279-svidetelstvoto-na-anzhelika-zombrano-filmat#ixzz2aT6BjLiW


Тагове:   рай,   исус,   ад,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1707080
Постинги: 3916
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930