Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2020 20:20 - Последен Шанс...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1243 Коментари: 9 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Последен шанс да се порадваме на бяла зима...
Уют и красота за всички нека има!

image


image


image



image


image


image


image


image


image



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Забележителна майсторка на ските -
17.02.2020 20:39
по време, когато прави "рало" тя не се притеснява от намаляването на скоростта, а дори маха с ръка, за да е по-атрактивна снимката...
С пожелание за по-високи скорости и по-гъсто наредени жалони!
цитирай
2. lexparsy - Пак си си поръчала метеоВремето Веси, знам те аз,
17.02.2020 23:06
че да хванеш последния шанс от даровете на Малък Сечко! ;)
А урбанизираните хора цяла зима си мечтаят сняг...
Много щастливи и усмихнати снежни снимки споделяш!
Ама хайде планирай и пролетните прогнози вече де! ;)
Лекс
цитирай
3. vesever - Заксън, коментарът ти изчезна. ...
18.02.2020 09:33
Заксън, коментарът ти изчезна.
Гледах прогнозата и за март, изглежда, че ще е топло...но ако завали още сняг, няма да съм против ))
Искам Янтра да замръзне, както други зими, и да се пързаляме по нея...
Поздрави на Варната ми!
цитирай
4. vesever - Коста, благодаря ти! Не се бях ...
18.02.2020 09:34
Коста, благодаря ти!
Не се бях качвала на ски от години, децата се справят по-добре от мен, но много се забавлявахме!
Иска ми се по-често да ходим на ски, и да почна и на червени писти. За черни не бих се осмелила.
Поздрави!
цитирай
5. vesever - Лекси, планирам аз и пролетните, ...
18.02.2020 09:36
Лекси, планирам аз и пролетните, планирам...нали знаеш, фитнес с мотика ))
Имам още да вдигам градинката (така се говори в търновско, става дума за това да я прекопая и подготвя за сеитба). През есента не успях с цялата градина да се справя, имам довършително вдигане и почвам сеитбата след седмица...
Топличко е тези дни, има възможност човек да се вихри из градината и ще се възползвам...
Поздрави!
цитирай
6. zax - Заксън, коментарът ти изчезна. ...
20.02.2020 22:15
vesever написа:
Заксън, коментарът ти изчезна.
Гледах прогнозата и за март, изглежда, че ще е топло...но ако завали още сняг, няма да съм против ))
Искам Янтра да замръзне, както други зими, и да се пързаляме по нея...
Поздрави на Варната ми!


Я ми кажи, на теб като ти говори синоптик, в очите гледа ли те.
;)))
цитирай
7. vesever - Заксън, не знам, май не познавам ...
21.02.2020 15:07
Заксън, не знам, май не познавам синоптик на живо , но аз прогнозите им за нищо ги нямам...и ако не съм доволна, се намесвам ))
цитирай
8. troia - Здравей, Веси!
23.02.2020 18:48
Чудесно сте си изкарали и то какъв сняг само! При нас някои дръвчета цъфнаха, а котките мяукат любовно. Не знаех, че си скиорка и ти отива. Изглеждаш чудесно.
Весело настроение ти пожелавам и една приятна работна седмица!
цитирай
9. vesever - Кати, благодаря ти!И при нас има ...
23.02.2020 19:09
Кати, благодаря ти!
И при нас има опити за цъфтеж, макар че още плахи...
Тази вечер с една приятелка от село направихме малко нашествие в двора, съседен на нейния. Запуснат отддавна, целият в драки, а под драките - кокичета и иглика. Извадихме доста и ги пресадих в моята градинка, тук ще са добре, на слънце, с грижа и любов ще си ги гледам ))
Много приключенско беше.
Иде пролет и съм щастлива.
Моите котаци кротуват още...тепърва ще почнат да пантосват, усещам ги, че се подготвят.
Прегръдка, Кати, и поздрави на моренцето!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043640
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол