Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Бог прощава. Бог възстановява. Бог изцелява. Бог дарява спасение.
Автор: rozasaronova888 Категория: Други
Прочетен: 1704286 Постинги: 3908 Коментари: 97
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
Понеже които се управляват от Божият Дух, те са Божии синове.
 
Така самият Дух свидетелства заедно с нашия дух, че сме Божии чеда. И ако сме деца, тогава сме и наследници – наследници на Бога и сънаследници с Христос. Римл. 8...
Категория: Други
Прочетен: 1 Коментари: 0 Гласове: 0
Този, Когото Бог е пратил, говори Божиите думи, понеже не Му дава Духа с мярка. Отец обича Сина и е предал всичко в Неговата ръка. Който вярва в Сина, има вечен живот; но който не слуша Сина, няма да види живот, а Божият гняв остава върх...
Категория: Други
Прочетен: 1 Коментари: 0 Гласове: 0
 
Който слуша Моето учение и вярва в Този, Който Ме е пратил, има вечен живот и няма да дойде на съд, а е преминал от смърт към живот. Истина, истина ви казвам, но идва час, и сега е, когато мъртвите ще чуят гласа на Божия Син и които г...
Категория: Други
Прочетен: 2 Коментари: 0 Гласове: 0
 Прочит: Колосяни 3:12-17
„Бъдете милие дин към друг като към близки роднини, с братска обич; изпреварвайте се да си отдавате почит един на друг.“  (Римл. 12:10)
Всяка сутрин, когато си слагам контактните лещи, се моля: „...
Категория: Други
Прочетен: 2 Коментари: 0 Гласове: 0
Не затова ли се заблуждавате, понеже не знаете Писанията, нито Божията сила?
 
Думите, които съм ви говорил са дух и живот. Марк 12:24; Йоан 6:63
Категория: Други
Прочетен: 1 Коментари: 0 Гласове: 0
 
Човек умира … и къде е той?
 
Категория: Други
Прочетен: 1 Коментари: 0 Гласове: 0
 
Вие сами сте ми свидетели, че казах: „Не съм аз Христос, а съм пратен пред Него.“ Младоженецът е, Който има невестата, а приятелят на Младоженеца, който стои и Го слуша, се радва твърде много и поради гласа на Младоженеца;...
Категория: Други
Прочетен: 1 Коментари: 0 Гласове: 0
Знам, че е жив Изкупителят ми и че в последното време ще застане на земята. Йов 19:25
 
Книгата Йов в Библията разказва за страдание, което въздейства върху нашите чувства. Йов е отдаден на Бога, живее непорочно, в страх от Него, изб...
Категория: Други
Прочетен: 2 Коментари: 0 Гласове: 0
 
Той (Исус) отговори: „Аз не съм изпратен при други освен при изгубените овце от Израилевия дом“. А тя дойде, кланяше Му се и казваше: „Господи, помогни ми“. Той отговори: „Не е прилично да се вземе хлябът...
Категория: Други
Прочетен: 2 Коментари: 0 Гласове: 0
 
Определено е на хората веднъж да умрат, а след това настава съд.
 
Категория: Други
Прочетен: 2 Коментари: 0 Гласове: 0
Царството е на Господ и Той владее над народите. Ще ядат и ще се поклонят всички богати на земята; пред Него ще се преклонят всички, които слизат в пръстта; и онзи, който не може да запази живота си.
 
Господи … само Ти си свят;...
Категория: Други
Прочетен: 3 Коментари: 0 Гласове: 0
Яви се Божията благодат, спасителна за всички хора, и ни учи да се отречем от нечестието и от светските страсти и да живеем благоразумно, праведно и благочестиво в настоящия свят.                    Тит 2:11-12
Божиите морални стандарти о...
Категория: Други
Прочетен: 4 Коментари: 0 Гласове: 0
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1704286
Постинги: 3908
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930