Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2019 05:00 - ДА ОТКРИЕШ ДОБРОТА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 246 Коментари: 0 Гласове:
1



  Прочит: Гал. 5:16-25

„А плодът на Духа е: любов, радост, мир, дълготърпение, благост, милосърдие, вярност, кротост, себеобуздание ...“ (Гал. 5:22-23)

В един от онези дни, в които имам много неща за вършене и малко време за всичко, отидох до близкото заведение за бързо хранене, където бях посрещнат с гневното: „Какво искате?“ Докато поръчвах, осъзнах, че Бог ми дава възможност да раста. Усмихнах се на жената, която ме обслужваше и попитах: „Лош ден?“ Тя ме засипа с проблемите, които й се бяха струпали на главата - и т.н. Отговорих нещо такова: „Да, наистина лош ден. Надявам се да потръгне. Бог да ви благослови.“

Докато излизах, се обърнах и видях усмивка на лицето на жената. Малкото, което беше нужно, за да направи деня й добър, бе да покажа добро отношение. Никога няма да забравя тази среща, защото тогава почувствах, че следвам Христовия пример и съм в съзвучие с Неговия Дух.

Днешният библейски стих описва качества, които Исус показа в Своя земен живот и ни призовава да следваме този пример. Ако се уподобяваме на Христос,  Господ ще ни дава възможности да покажем колко сме пораснали, понякога в най-неочаквани моменти.

Молитва: Господи Исусе, изпълни ни с плодовете на Своя Дух. Помагай ни да търсим възможности да се изграждаме взаимно, амин.

Мисъл за деня: Днес ще търся възможности да показвам в живота си плодовете на Духа.
Дейв Касуел (Арканзас)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО РАБОТЯТ В РЕСТОРАНТ  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1708702
Постинги: 3924
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930