Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2018 04:00 - ТРАПЕЗА В ПУСТИНЯТА - 18 февруари
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 159 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Служете с любов един на друг.“ (Гал. 5:13)

*Законността неизбежно води до гордост. Ако живея по закон, тогава аз напрягам силата на волята си, често дори против своите собствени наклонности. Подобни усилия логично ме довеждат до там, да презирам онези, които не полагат такива усилия или ги полагат безуспешно. Със самочувствието на тези усилия аз се чувствам издигнат над тях и в присъствието им имам кисело настроение. Въпреки, че не давам израз на това чувство, от ден на ден все повече се отчуждавам от другите. Аз дори вече не мога да се моля с тях, защото те не са достатъчно духовни в сравнение с мен. До тук стига онзи, който живее по закон.
Но Бог е твърде велик, за да прави шаблон от Своите светии. Другите трябва да се равняват не по мен, но по Неговата смърт. Киселият вкус не е свидетелство за зрелостта на ябълката. Истински зрелият плод е сладък. Ако Бог наистина действа в мен, тогава не ще ми бъде трудно да вървя заедно с другите светии, чийто жизнен път е по-различен от моя.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* (бел.пр.) - „Законност“ - живот по установени човешки норми и правила, издигнат като задължителен, за мен и другите вярващи; закон.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706867
Постинги: 3916
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930