Постинг
14.12.2017 05:00 -
ТРАПЕЗА В ПУСТИНЯТА - 14 декември
„Като не преставаме да се събираме заедно, както някои имат обичай да престават, но увещавайки един друг, и толкова повече, колкото виждате, че денят наближава.“ (Евр. 10:25)
Христос е глава на църквата. „Така и ние мнозината сме едно тяло в Христа, а сме части всеки от нас, един на друг“ (Римл. 12:5). Затова всичкото общение в Христа е трудово общение. На вид църквата може да изглежда много духовна, когато някой „апостол“ изнася чудесна проповед, удобрена с високото „Амин“, но първо във всекидневната работа се вижда действителната духовност. „Амвонът и общението със седалките“, нека имат своето значение в обучението и възвестяването на Евангелието, но факта е, че има тенденция за развитие на пасивност. При „кръглата маса“ (в общение) се проявява взаимността, когато един вярващ подкрепя и ободрява друг във вътрешния разтеж на църквата.
Има ли нашето църковно общение за основа „... части, всеки от нас, един на друг“?
Христос е глава на църквата. „Така и ние мнозината сме едно тяло в Христа, а сме части всеки от нас, един на друг“ (Римл. 12:5). Затова всичкото общение в Христа е трудово общение. На вид църквата може да изглежда много духовна, когато някой „апостол“ изнася чудесна проповед, удобрена с високото „Амин“, но първо във всекидневната работа се вижда действителната духовност. „Амвонът и общението със седалките“, нека имат своето значение в обучението и възвестяването на Евангелието, но факта е, че има тенденция за развитие на пасивност. При „кръглата маса“ (в общение) се проявява взаимността, когато един вярващ подкрепя и ободрява друг във вътрешния разтеж на църквата.
Има ли нашето църковно общение за основа „... части, всеки от нас, един на друг“?
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 1005