Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2017 05:03 - ЗВЯРЪТ - 2 част
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 236 Коментари: 0 Гласове:
0



 ЖЕНАТА И ЗВЯРЪТ

"И же­на­та, ко­я­то си ви­дял, е го­ле­ми­ят град, кой­то ца­ру­ва над зем­ни­те ца­ре" (От­к­ро­ве­ние 17:18).

"Се­дем­те гла­ви са се­дем хъл­ма, на ко­и­то се­ди же­на­та" (От­к­ро­ве­ние 17:9б).

"И тъй, той ме за­ве­де ду­хом в ед­на пус­ти­ня, где­то ви­дях же­на, се­дя­ща на чер­вен звяр, пъ­лен с бо­го­хул­ни име­на, кой­то има­ше се­дем гла­ви и де­сет ро­га" (От­к­ро­ве­ние 17:3).

Коя е та­зи же­на? "Же­на­та е го­ле­ми­ят град... ко­я­то се­ди на се­дем хъл­ма... и ца­ру­ва над зем­ни­те ца­ре." Тя е "тай­на­та Ва­ви­лон" (Са­та­нин­с­ка­та све­тов­на цър­к­ва на лъ­жа­та от пос­лед­ни­те дни). От 2,000 го­ди­ни на­сам са­мо един град е раз­по­ло­жен на се­дем хъл­ма. Ка­то­ли­чес­ка­та ен­цик­ло­пе­дия твър­ди:
"В град Рим, на­ре­чен Се­дем­те хъл­ма, се­га е ог­ра­ни­че­на ця­ла­та дър­жав­на власт на Ва­ти­ка­на."
Пре­ди сто го­ди­ни, Алек­сан­дър Хис­лоп на­пи­са кни­га­та "Д­ва­та гра­да Ва­ви­лон", под­к­ре­пе­на с изо­би­лие от све­де­ния и фак­ти. Ето зак­лю­че­ни­е­то в края й:
"К­серкс и мно­го от ми­до-пер­сийс­ки­те ца­рe из­п­ра­ща­ли на за­то­че­ние жре­ци­те от Ва­ви­лон и ги го­не­ли из­вън пре­де­ли­те на им­пе­ри­я­та си. Но те на­ме­ри­ли си­гур­но убе­жи­ще в Пер­гам и там бил из­диг­нат прес­то­лът на Са­та­на (Откр. 2). След вре­ме той се из­ви­сил на още по-вид­но мяс­то и се ус­та­но­вил на прес­то­ла на им­пе­ра­тор­с­ки Рим. Ва­ви­лон­с­ка­та бо­ги­ня се­дя­ла в сла­ва на се­дем­те хъл­ма на Рим."

Же­на­та, ко­я­то се опи­ва от кръв­та на све­ти­и­те


"И ви­дях, че же­на­та се бе­ше опи­ла от кръв­та на све­ти­и­те и от кръв­та на Ису­со­ви­те мъ­че­ни­ци..." (Откр. 17:6).
Коя е та­зи же­на, ко­я­то се опи­ва от кръв­та на све­ти­и­те? Коя ве­ли­ка све­тов­на цър­к­ва в те­че­ние на це­ли 1,000 го­ди­ни "из­пит­ва вяр­ва­щи­те с кръв"? Ве­ко­ве на­ред Рим­с­ка­та цър­к­ва дър­жи Ев­ро­па в мен­ге­ме и на­ла­га Ин­к­ви­зи­ци­я­та. Ка­то сек­ре­тар на Ин­к­ви­зи­ци­я­та в Мад­рид през 1790-1792, Ка­нон Ло­рен­те из­пол­з­ва дос­тъ­па си до ар­хи­ви­те на Ин­к­ви­зи­ци­он­ни­те три­бу­на­ли и из­чис­ля­ва, че са­мо в Ис­па­ния бро­ят на осъ­де­ни­те над­х­вър­ля три ми­ли­о­на. От тях 300,000 са из­го­ре­ни на кла­да.
Меж­ду 1540 г. и 1570 г. не по-мал­ко от 900,000 про­тес­тан­ти би­ли умър­т­ве­ни във вой­на­та на па­па­та за уни­що­жа­ва­не­то на вал­ден­си­те. Мо­на­си и све­ще­ни­ци с без­сър­деч­на жес­то­кост и звер­с­т­во из­те­за­ва­ли и из­га­ря­ли жи­ви хи­ля­ди не­вин­ни мъ­же и же­ни. Пра­ве­ли го в име­то на Хрис­тос и под пря­ко­то раз­по­реж­да­не на "На­мес­т­ни­ка Хрис­тов".
В нощ­та на 24-ти ав­густ, 1572 г., се­дем­де­сет хи­ля­ди ху­ге­но­ти би­ли ма­со­во из­би­ти (ис­то­ри­я­та поз­на­ва то­ва звер­с­т­во ка­то "к­ла­не­то на Св. Вар­то­ло­мей"). По­ве­че от 200,000 за­ги­на­ли ка­то мъ­че­ни­ци.
Та­ка Рим­с­ка­та цър­к­ва узур­пи­ра­ла прес­то­ла и се пре­вър­на­ла в най-го­ле­ми­ят го­ни­тел на вя­ра­та. Па­па Ино­кен­тий III убил мно­го по­ве­че хрис­ти­я­ни за един сле­до­бед ... от­кол­ко­то кой­то и да би­ло рим­с­ки им­пе­ра­тор за вре­ме­то на ця­ло­то си ца­ру­ва­не.
Уил Дю­рант пи­ше:
"На­ред с вой­ни­те и го­не­ни­я­та от по-но­во вре­ме, със сво­я­та сви­ре­пост, не­поз­на­та и на зве­ро­ве­те, Ин­к­ви­зи­ци­я­та се на­реж­да сред най-по­зор­ни­те про­я­ви в ис­то­ри­я­та на чо­ве­чес­т­во­то."
Коя е же­на­та в Откровение 17:4, об­ле­че­на в баг­ре­ни­ца и чер­ве­но, ук­ра­се­на със зла­то, скъ­по­цен­ни ка­мъ­ни и би­се­ри, дър­жа­ща в ръ­ка­та си злат­на ча­ша, пъл­на с мръ­со­тии и не­чис­то­тии от ней­но­то блуд­с­т­ва­не? Дейв Хънт пи­ше в сво­я­та кни­га "Же­на­та, ко­я­то яз­ди звя­ра":
"Ня­ма и ни­ко­га не е има­ло град на зе­мя­та ос­вен "х­рис­ти­ян­с­ки­я" Рим, кой­то да от­го­ва­ря та­ка доб­ре на то­ва опи­са­ние. Же­на­та, яз­де­ща звя­ра е пре­лъс­ти­тел­ка на ду­ши, от­веж­да­ла мно­жес­т­ва хо­ра в мер­зост­та на идо­ло­пок­лон­ни­чес­т­во­то и сек­су­ал­на­та без­н­рав­с­т­ве­ност, от­ри­ча­ла дос­та­тъч­ност­та на Хрис­то­ва­та из­ку­пи­тел­на ра­бо­та на кръс­та и про­да­ва­ла в за­мя­на фал­ши­во спа­се­ние - и вър­ши­ла всич­ко то­ва до­ка­то се прес­т­ру­ва­ла на ис­тин­с­ка­та цър­к­ва, дейс­т­ва­ща в име­то на Хрис­тос."
"И же­на­та... ко­я­то ца­ру­ва над зем­ни­те ца­ре" (Откр. 17:18). Коя е та­зи "ца­ру­ваща над зем­ни­те ца­ре" же­на? Ма­ла­хи Мар­тин, ав­тор на под­к­ре­пя­на­та от Ва­ти­ка­на кни­га "К­лю­чо­ве­те на та­зи кръв", за­я­вя­ва:
"На кръг­ла­та ма­са, къ­де­то се ре­ша­ват го­ле­ми­те въп­ро­си на меж­ду­на­род­на­та по­ли­ти­ка, не мо­же да ко­ман­д­ва ни­кой вла­де­тел и ни­кое пра­ви­тел­с­т­во­то не мо­же да дейс­т­ва без рим­с­ки­ят па­па да ким­не с гла­ва."
Ис­то­ри­кът Уол­тър Джеймс пи­ше, че па­па Ино­ке­тий III "дър­жал ця­ла Ев­ро­па в мре­жа­та си." Гри­го­рий Х прог­ла­ся­вал, че па­па­та е "по­ве­ли­тел и гос­по­дар на всич­ки хо­ра и не­ща".
Ка­то­ли­чес­ка­та цър­к­ва въз­ди­га Ма­рия ка­то своя кра­ли­ца в не­бе­са­та и я ве­ли­чае по­ве­че до­ри от на­шия Гос­под Исус Хрис­тос.
"Въз­х­ва­ла за Ма­ри­я" на кар­ди­нал Св. Ал­фон­со де Ли­го­ри е ед­на от най-ав­то­ри­тет­ни­те кни­ги на ка­то­ли­циз­ма за Де­ва Ма­рия. В нея се пее богохулно:
Ма­рия, жи­вот наш;
Ма­рия, на­деж­да на­ша;
Ма­рия, зас­тъп­ни­це на­ша;
Ма­рия, спа­се­ние на­ше.
След то­ва кар­ди­на­лът пра­ви след­но­то отново богохулно уди­ви­тел­но изяв­ле­ние:
"Ця­ла­та власт на не­бе­то и на зе­мя­та е да­де­на на теб; всич­ки, до­ри са­ми­ят Бог, се под­чи­ня­ват на тво­и­те раз­по­реж­да­ния. Бог е пос­та­вил ця­ла­та цър­к­ва под ко­ман­д­ва­не­то на Ма­рия."
"Греш­ни­ци­те по­лу­ча­ват прош­ка от са­ма­та Ма­рия. Кой­то не се обър­не към Ма­рия се про­ва­ля и е за­гу­бен. Ма­рия е на­ре­че­на "не­бес­на­та пор­та", тъй ка­то ни­кой не мо­же да вле­зе в то­ва бла­гос­ло­ве­но цар­с­т­во без да се обър­не към нея. Пъ­тят за спа­се­ние е от­во­рен един­с­т­ве­но чрез Ма­рия. Спа­се­ни­е­то за­ви­си от Ма­рия."
"Со­ла Скрип­ту­ра" (един­с­т­ве­но Бо­жи­е­то Сло­во),
Исус каз­ва: "АЗ СЪМ ПЪ­ТЯТ И ИС­ТИ­НА­ТА, И ЖИ­ВО­ТЪТ; НИ­КОЙ НЕ ИДВА ПРИ ОТ­ЦА, ОС­ВЕН ЧРЕЗ МЕ­Н" (Иоан 14:6).
"АЗ СЪМ ВРА­ТА­ТА; АКО НЯ­КОЙ ВЛЕ­ЗЕ ПРЕЗ МЕ­Н, ЩЕ БЪ­ДЕ СПА­СЕН..."(Иоан 10:9).

"КОЙ­ТО НЕ ВЛИ­ЗА ПРЕЗ ВРА­ТА­ТА... А ПРЕС­КА­ЧА ОТ ДРУ­ГА­ДЕ, ТОЙ Е КРА­ДЕЦ И РАЗ­БОЙ­НИК" (Иоан 10:1).
В ци­ти­ра­на­та ве­че кни­га "Д­ва­та гра­да Ва­ви­лон", А. Хис­лоп каз­ва: "Тък­мо за Ва­ви­лон - гра­дът на се­дем­те хъл­ма - се от­на­ся пре­дуп­реж­де­ни­е­то към Све­ти­и­те."
Ко­га­то при уп­рав­ле­ни­е­то на им­пе­ра­тор Кон­с­тан­тин, хрис­ти­ян­с­т­во­то ста­ва дър­жав­на ре­ли­гия им­пе­ра­то­рът по­лу­ча­ва тит­ла­та "Пон­ти­фекс Мак­си­мус". Д-р Джон Уол­вурд, пре­зи­дент на Бо­гос­лов­с­ка­та Се­ми­на­рия в Да­лас, пи­ше в ко­мен­та­ра си "Биб­лейс­ко­то зна­ни­е":
При­вър­же­ни­ци­те на ва­ви­лон­с­кия култ се пре­мес­ти­ли в Пер­гам, къ­де­то се на­ми­ра­ла ед­на от се­дем­те цър­к­ви на ази­ат­с­ки­те ми­но­ри­ти (Откр. 2:12-17).
Пър­вос­ве­ще­ни­ци­те на ва­ви­лон­с­кия култ но­се­ли ко­ро­ни във фор­ма­та на ри­беш­ки гла­ви ка­то дан на по­чит към бо­га-ри­ба. На ко­ро­ни­те би­ли на­пи­са­ни ду­ми­те Па­зи­тел на мос­та, ка­то под то­ва се раз­би­рал мос­та меж­ду чо­ве­ка и Са­та­на. То­ва име [Па­зи­тел на мос­та] би­ло въз­п­ри­е­то от рим­с­ки­те им­пе­ра­то­ри, ко­и­то го пре­ве­ли на ла­тин­с­ки с тит­ла­та "Пон­ти­фекс мак­си­мус". Ко­га­то хрис­ти­ян­с­т­во­то ста­на­ло дър­жав­на ре­ли­гия, ран­ни­ят ар­хи­е­рей по­лу­чил тит­ла­та "Пон­ти­фекс мак­си­мус".
"Пон­ти­фекс мак­си­мус" оз­на­ча­ва мос­тът меж­ду чо­ве­ка и Са­та­на. Са­ма­та ду­ма "пон­тиф" оз­на­ча­ва "па­зи­те­лят на мос­та." Съ­ща­та тит­ла по-къс­но би­ла да­де­на на епис­ко­па на Рим - "Па­па­та", кой­то и до днес про­дъл­жа­ва да бъ­де на­ри­чан та­ка.
Пас­тор Ба­ри Смит, в сво­и­те кни­ги "Пър­во­то пре­дуп­реж­де­ни­е" и "Пос­лед­но­то пре­дуп­реж­де­ни­е" съ­об­ща­ва, че офи­ци­ал­на­та тит­ла на рим­с­кия па­па е "Vicarius Felii Dei" - на­мес­т­ник на Бо­жия син, или пред­с­та­ви­тел на Исус на зе­мя­та. То­ва е офи­ци­ал­но­то име на рим­с­кия па­па, да­де­но му от Ри­мо-ка­то­ли­чес­ка­та цър­к­ва. Чис­ло­во­то съ­от­вет­с­т­вие на те­зи три ду­ми се из­пис­ва с рим­с­ки­те циф­ри 666. Що се от­на­ся до съ­дър­жа­тел­на­та стра­на на пап­с­ка­та тит­ла, Биб­ли­я­та ни каз­ва, че Свя­ти­ят Дух е то­зи, кой­то ид­ва за да пред­с­тав­ля­ва Исус Хрис­тос на зе­мя­та и да Го прос­ла­вя ка­то Бо­жи Син.
Рим­с­ка­та цър­к­ва ка­те­го­рич­но от­ри­ча, че спа­се­ни­е­то ни се дъл­жи един­с­т­ве­но на из­ку­пи­тел­на­та жер­т­ва на Исус Хрис­тос на кръс­та. През ве­ко­ве­те Рим неп­рес­тан­но тръ­би, че ня­ма спа­се­ние из­вън Рим­с­ка­та цър­к­ва и че спа­се­ни­е­то ид­ва чрез спо­де­ля­не на цър­ков­ни­те тайн­с­т­ва и вър­ше­не на доб­ри де­ла.
Ето бла­го­вес­ти­е­то спо­ред Рим:
Ако ня­кой каз­ва, че тайн­с­т­ва­та на Но­вия за­кон (на ри­мо-ка­то­ли­чес­ка­та цър­к­ва) не са не­об­хо­ди­ми за спа­се­ни­е­то ни, но... че без тях... един­с­т­ве­но чрез вя­ра мо­жем да пос­тиг­нем от Бо­га бла­го­дат­та на оп­рав­да­ни­е­то... ана­те­ма не­му.
Бо­жи­е­то Сло­во каз­ва:
"За­що­то по бла­го­дат сте спа­се­ни чрез вя­ра, и то не от са­ми вас; то­ва е дар от Бо­га; не чрез де­ла, за да се не пох­ва­ли ни­кой" ( Еф. 2:8-9).
"А с Не­го­ва­та бла­го­дат се оп­рав­да­ват да­ром чрез из­куп­ле­ни­е­то, ко­е­то е в Хрис­тос Исус" (Римл. 3:24).
"За­що­то, ако из­по­вя­даш с ус­та­та си, че Исус е Гос­под, и по­вяр­ваш със сър­це­то си, че Бог го е въз­к­ре­сил от мър­т­ви­те, ще се спа­сиш. За­що­то със сър­це вяр­ва чо­век и се оп­рав­да­ва, и с ус­та пра­ви из­по­вед и се спа­ся­ва" (Римл. 10:9-10).
"СО­ЛА СКРИП­ТУ­РА" (един­с­т­ве­но Бо­жи­е­то Сло­во) - То­ва е бил по­ви­кът на Ре­фор­ма­ци­я­та пре­ди пет­с­то­тин го­ди­ни, ко­я­то не от­с­тъ­пи­ла от ве­ру­ю­то: "П­ра­вед­ни­ят ще жи­вее чрез вя­ра." Ве­ли­ки­ят ре­фор­ма­тор Цвин­г­ли пи­ше през 1522 г.:
"А­ко ме хвър­лят в зат­во­ра... ще бъ­де по-лес­но да пре­об­ра­зят ед­на ска­ла от Ал­пи­те, от­кол­ко­то да ме от­к­ло­нят на пе­дя от Сло­во­то на Исус Хрис­тос."
Епис­коп Хю Ла­ти­мер, е един от най-вдъх­но­ве­ни­те ре­фор­ма­то­ри на цър­к­ва­та в Ан­г­лия, жи­вял и про­по­вяд­вал в сре­да­та на 16-ти век. По вре­ме на ца­ру­ва­не­то на крал Хен­ри VIII той дръз­нал да се из­п­ра­ви сре­щу греш­ки­те на рим­с­ко­то лъж­ли­во бла­го­вес­ти­е, ка­то про­по­вяд­вал спа­се­ние по бла­го­дат чрез вя­ра в за­вър­ше­но­то де­ло на Исус Хрис­тос. Бил зат­во­рен в Лон­дон­с­ка­та ку­ла и по-къс­но на 16-ти ок­том­в­ри, 1555 г. из­го­рен на кла­да в ко­ле­жа в Бей­ли­ол. На кла­да­та бил при­ко­ван гръб до гръб с епис­коп Ни­ко­лас Рид­ли. Пре­ди пла­мъ­ци­те да ги по­гъл­нат чу­ли как Ла­ти­мер из­ви­кал на своя дру­гар:
"Бъ­де­те бо­дър, учи­те­лю Рид­ли, и се дръж­те ка­то мъж. Днес по Бо­жи­я­та ми­лост, ние ще бъ­дем за­па­ле­ни в Ан­г­лия ка­то свещ, ко­я­то ни­ко­га ня­ма да угас­не."

Бом­ба, хвър­ле­на всред библейските еван­ге­лис­ти­
на 29-ти март, 1994 г.

На то­зи ден во­де­щи аме­ри­кан­с­ки еван­ге­лис­ти и ка­то­ли­ци под­пи­са­ха съв­мес­т­на дек­ла­ра­ция, озаг­ла­ве­на "Е­ван­ге­лис­ти и ка­то­ли­ци за­ед­но: За­да­ча­та на Хрис­ти­я­ни­те в 3-то хи­ля­до­ле­тие." Зад то­ва съ­би­тие сто­я­ха две го­ди­ни пла­ни­ра­не и вни­ма­тел­но наб­лю­де­ние под "С­ве­тия Взор" на Ва­ти­ка­на. Мо­жем да смя­та­ме, че ста­ва въп­рос за най-зна­чи­мо­то съ­би­тие в цър­ков­на­та ис­то­рия през пос­лед­ни­те 500 го­ди­ни.
До­ку­мен­тът на прак­ти­ка от­ме­ня Ре­фор­ма­ци­я­та и без­с­пор­но ще има важ­ни пос­ле­ди­ци за хрис­ти­ян­с­кия свят в пред­с­то­я­щи­те го­ди­ни.
На 30-ти март, 1994 г., New York Times пуб­ли­ку­ва след­но­то изяв­ле­ние:
"Ка­то­ли­ци и еван­ге­лис­ти по­ла­га­ха съв­мес­т­ни уси­лия в бор­ба­та сре­щу абор­ти­те и пор­ног­ра­фи­я­та. Днес во­да­чи­те им при­кан­ват пас­т­ва­та си за за­бе­ле­жи­тел­но прид­виж­ва­не нап­ред в об­ласт­та на вя­ра­та: най-сет­не да се по­ми­рят ка­то хрис­ти­я­ни. В дек­ла­ра­ци­я­та, смя­та­на за ис­то­ри­чес­ка, еван­ге­лис­ти - меж­ду ко­и­то Пат Ро­бър­т­сън и Чарлз Кол­сън (ед­ни от глав­ни­те ор­га­ни­за­то­ри) - се обе­ди­ни­ха с кон­сер­ва­тив­ни ри­мо-ка­то­ли­чес­ки ли­де­ри с цел ук­реп­ва­не на връз­ки­те меж­ду две­те най-ши­ро­ко пред­с­та­ве­ни в на­ци­я­та и за­я­вя­ва­щи най-ак­тив­на по­ли­ти­чес­ка по­зи­ция ве­ро­из­по­ве­да­ния в стра­на­та.
Джон Уайт, пре­зи­дент на Же­нев­с­кия ко­леж и бивш пред­се­да­тел на На­ци­о­нал­на­та асо­ци­а­ция на еван­ге­лис­ти­те, каз­ва: "То­ва е три­ум­фа­лен миг в аме­ри­кан­с­кия ре­ли­ги­о­зен жи­вот след ве­ко­ве на вза­им­но не­до­ве­рие."

Дек­ла­ра­ци­я­та от­ме­ня Ре­фор­ма­ци­я­та

Дек­ла­ра­ци­я­та е под­пи­са­на от Кон­г­ре­са на Юж­ни­те бап­тис­ти, (пред­с­та­вящ пет­на­де­сет ми­ли­о­на ду­ши, най-го­ля­ма­та на­ци­о­нал­на де­но­ми­на­ция), Бил Брайт, ос­но­ва­тел на Кръс­то­но­сен по­ход за Хрис­тос... Марк Нол от Уни­вер­си­тет­с­ки ко­леж Уий­тън, ... Ос Ги­нес и Дже­си Ми­ран­да (Асам­б­лея на Бо­га); Ри­чард Моу (пре­зи­дент на бо­гос­лов­с­ки се­ми­на­ри Фу­лър). Ри­чард Си­мондс (пред­се­да­тел за Юж­на Ка­ли­фор­ния на На­ци­о­нал­на­та асо­ци­а­ция на еван­ге­лис­ти­те) одоб­ри дек­ла­ра­ци­я­та и ка­за, че се на­дя­ва тя да ук­ре­пи сът­руд­ни­чес­т­во­то меж­ду еван­ге­лис­ти и ка­то­ли­ци.
"К­лю­чо­ви­ят еле­мент зад та­зи съв­мес­т­на дек­ла­ра­ция с ис­то­ри­чес­ки ха­рак­тер е по­зи­ци­я­та - до ско­ро не­мис­ли­ма за еван­ге­лис­ти­те - че ак­тив­но­то учас­тие в ка­то­ли­чес­ка­та цър­к­ва пра­ви ня­ко­го хрис­ти­я­нин. Ако то­ва на­ис­ти­на е та­ка, то­га­ва Ре­фор­ма­ци­я­та е би­ла тра­гич­на греш­ка. Ако оба­че ре­фор­ма­то­ри­те са би­ли пра­ви, то­га­ва то­ва спо­ра­зу­ме­ние меж­ду ка­то­ли­ци и еван­ге­лис­ти е най-ум­ни­ят и смър­то­но­сен удар сре­щу Еван­ге­ли­е­то в ця­ла­та ис­то­рия на Цър­к­ва­та."

"Е­ван­ге­ли­зъм 2000" - нап­ра­во от Ва­ти­ка­на

Чарлз Кол­сън бе­ше един от ос­нов­ни­те го­во­ри­те­ли на ка­то­ли­чес­ка­та кон­фе­рен­ция: "Йо­ан Па­вел II и ед­на Но­ва еван­ге­ли­за­ция - осъ­щес­т­вя­ва­не­то на за­да­ча­та". Г-н Кол­сън пред­се­да­тел­с­т­ву­ва­ше за­ед­но с отец Фо­рест, кой­то ог­ла­вя­ва "Е­ван­ге­ли­зъм 2000" от стра­на на Ва­ти­ка­на.
Еван­ге­ли­за­ция за ка­то­ли­ци­те оз­на­ча­ва "п­рив­ли­ча­не на но­ви вяр­ва­щи в ри­мо-ка­то­ли­чес­ка­та цър­к­ва." Отец Том Фо­рест го­во­ри на гру­па ка­то­ли­ци-ха­риз­ма­ти­ци. Той ка­за:
"НА­ША­ТА РА­БО­ТА Е ДА НАП­РА­ВИМ ХО­РА­ТА КОЛ­КО­ТО МО­ЖЕМ ПО-СЪ­ВЪР­ШЕ­НИ И ЦЯ­ЛОС­Т­НИ ХРИС­ТИ­Я­НИ КА­ТО ГИ ПРИВ­ЛЕ­ЧЕМ КЪМ КА­ТО­ЛИ­ЧЕС­КА­ТА ЦЪР­К­ВА. След то­ва той ци­ти­ра па­па Па­вел VI. В пос­ла­ни­е­то си "Е­ван­ге­ли­за­ция в съв­ре­мен­ния свят", па­па­та ка­за: "Пос­ве­ще­ни­е­то на ня­кой нас­ко­ро еван­ге­ли­зи­ран не мо­же да ос­та­не въ­об­ра­жа­е­мо. На не­го тряб­ва да му бъ­де да­де­на кон­к­рет­на и ви­ди­ма фор­ма чрез вли­за­не... в ка­то­ли­чес­ка цър­к­ва, на­ше­то ви­ди­мо тайн­с­т­во на спа­се­ние." Оби­чам да каз­вам те­зи ду­ми: "НА­ШЕ­ТО ВИ­ДИ­МО ТАЙ­Н­С­Т­ВО НА СПА­СЕ­НИЕ."
То­ва пред­с­тав­ля­ва цър­к­ва­та, и ако то­ва е цър­к­ва­та, ние тряб­ва да бъ­дем еван­ге­ли­зи­ра­ни в цър­к­ва­та. Не, вие не са­мо по­кан­ва­те хо­ра­та да ста­нат хрис­ти­я­нин. Вие ги по­кан­ва­те да ста­нат ка­то­ли­ци. На на­ши­те ол­та­ри ние ста­ва­ме Хрис­то­во тя­ло; ние пи­ем кръв­та на Хрис­тос. Исус е жив на на­ши­те ол­та­ри ка­то жер­т­ва. Ние ста­ва­ме ед­но с Хрис­тос и при­час­ти­е­то.
Ка­то ка­то­ли­ци ние има­ме Ма­рия, и та­зи на­ша май­ка, ца­ри­ца­та на рая, се мо­ли за нас до­ка­то ни ви­ди в сла­ва.
Ка­то ка­то­ли­ци ние има­ме чис­ти­ли­ще. Сла­ва Бо­гу! Аз съм един от оне­зи, ко­и­то ни­ко­га ня­ма­ше да дос­тиг­нат до бла­же­но­то ви­де­ние без не­го. То­ва е един­с­т­ве­ния път през кой­то мо­же да се ми­не.
И КА­ТО КА­ТО­ЛИ­ЦИ НА­ША­ТА РА­БО­ТА Е ДА ИЗ­ПОЛ­З­ВА­МЕ ПОС­ЛЕД­НО­ТО ДЕ­СЕ­ТИ­ЛЕ­ТИЕ НА ТО­ЗИ ВЕК, ЕВАН­ГЕ­ЛИ­ЗИ­РАЙ­КИ ВСЕ­КИ ДО КО­ГО­ТО СТИГ­НЕМ В КА­ТО­ЛИ­ЧЕС­КА­ТА ЦЪР­К­ВА, в Хрис­то­во­то тя­ло и в 3-то хи­ля­до­ле­тие на ка­то­ли­чес­ка­та ис­то­рия."

Бла­го­вес­ти­е­то во­ди до Исус Хрис­тос

Еван­ге­лис­ти­те са из­ма­ме­ни. Ис­тин­с­ки­ят, библейски еван­ге­ли­зъм во­ди хо­ра­та до Исус Хрис­тос ка­то Гос­под и Спа­си­тел. Еван­ге­ли­за­тор­с­ка­та док­т­ри­на на Рим е пъл­на про­ти­во­по­лож­ност на "б­ла­го­вес­ти­е­то на Бо­жи­я­та бла­го­дат" (Де­я­ния 20:24).
Ис­тин­с­ко­то бла­го­вес­тие за спа­се­ние - биб­лейс­ко­то бла­го­вес­тие на чис­та­та Бо­жия бла­го­дат - е вест­та, че спа­се­ни­е­то се пос­ти­га един­с­т­ве­но чрез вя­ра в за­вър­ше­но­то де­ло на Исус Хрис­тос и Не­го­ва­та про­ля­та кръв на Кръс­та. Ня­ма дру­га вест и друг път.
Вдъх­но­ве­ни­ят апос­тол Па­вел е на­пи­сал чрез Свя­тия Дух:
"Чу­дя се как вие ос­та­вя­те Он­зи, Кой­то ви при­зо­ва чрез Хрис­то­ва­та бла­го­дат, и та­ка ско­ро пре­ми­на­ва­те към дру­го бла­го­вес­тие; ко­е­то не е дру­го бла­го­вес­тие, но е де­ло на не­кол­ци­на­та, ко­и­то ви сму­ща­ват и ис­кат да изо­па­чат Хрис­то­во­то бла­го­вес­тие. Но ако и са­ми ние, или ан­гел от не­бе­то ви про­по­вяд­ва дру­го бла­го­вес­тие ос­вен оно­ва, ко­е­то ви про­по­вяд­вах­ме, не­ка бъ­де прок­лет" (Гал. 1:6-8).
Ето ед­но мно­гоз­на­чи­тел­но съ­об­ще­ние:
"Из­не­на­да­ни от сму­ща­ва­що­то на­рас­т­ва­не на еван­гел­с­ки­те сек­ти в Бра­зи­лия, ръ­ко­во­ди­те­ли­те на ри­мо-ка­то­ли­чес­ка­та цър­к­ва зап­ла­ши­ха да за­поч­нат "с­вя­та вой­на" сре­щу про­тес­тан­ти­те, ако те не спрат да прив­ли­чат хо­ра от ка­то­ли­чес­ко­то пас­т­во. На 3-та На­ци­о­нал­на кон­фе­рен­ция на епис­ко­пи­те в Бра­зи­лия, епис­коп Бон на­ре­че еван­ге­лис­ти­те "се­ри­оз­на зап­ла­ха" за вли­я­ни­е­то на Ва­ти­ка­на в не­го­ва­та стра­на. "Ние ще обя­вим свя­та вой­на; не се съм­ня­вай­те".
Ка­то­ли­чес­ка­та цър­к­ва има тро­ма­ва струк­ту­ра, но ко­га­то се раз­д­ви­жим, ще сма­жем все­ки под нас."
Рим­с­ка­та цър­к­ва изоб­що не е "п­ро­ме­ни­ла по­зи­ци­и­те си". Епис­ко­път приз­на­ва, че го­не­ни­е­то на про­тес­тан­ти е все още тях­на офи­ци­ал­на по­ли­ти­ка.
Кам­па­ни­я­та "на­зад към Рим" е в ход. Раз­мес­т­ва­не­то на си­ли­те за­поч­ва. Ро­бърт Шу­лер от Крис­тал­на­та ка­тед­ра­ла съ­що е сред под­пи­са­ли­те дек­ла­ра­ци­я­та. Спо­ред не­го:
"В­ре­ме е про­тес­тан­ти­те да оти­дат при пас­ти­ра (рим­с­ки­ят па­па) и да по­пи­тат: "Как­во тряб­ва да нап­ра­вим, за да се вър­нем у до­ма?"

Ре­фор­ма­ци­я­та е пре­да­де­на!

Чарлз Кол­сън ка­за нас­ко­ро в ед­но ин­тер­вю, че бил:
"... от­ча­ян от сблъ­съ­ци­те, въз­ник­ва­щи в ре­зул­тат на на­рас­на­лия брой еван­ге­лис­ти в тра­ди­ци­он­но ка­то­ли­чес­ка­та Ла­тин­с­ка Аме­ри­ка..."
То­ва е стран­но изяв­ле­ние. От­ча­ян, за­де­то рим­с­ка­та власт с ней­но­то лъж­ли­во бла­го­вес­тие от­с­лаб­ва в Бра­зи­лия? От­ча­ян, за­де­то ис­тин­с­ко­то бла­го­вес­тие на Исус Хрис­тос е прив­ляк­ло ми­ли­о­ни?
Най-из­тък­на­ти­ят еван­ге­лист в све­та - Би­ли Гре­ъм - на­ре­че па­па Йо­ан Па­вел II "най-го­ле­ми­ят ре­ли­ги­о­зен во­дач на съв­ре­мен­ния свят..." И пак той: "От­к­рих, че в ос­но­ва­та си вяр­ва­ни­я­та ми са съ­щи­те ка­то на ор­то­док­сал­ни­те ри­мо-ка­то­ли­ци."
Един от по­пу­ляр­ни­те ек­с­пер­ти по въп­ро­си­те на се­мейс­т­во­то в Аме­ри­ка смя­та, че па­па­та е "най-вид­ни­ят ре­ли­ги­о­зен ли­дер ..."
Ре­фор­ма­ци­я­та е пре­да­де­на. Как е въз­мож­но? Хрис­ти­ян­с­ки­те еван­гел­с­ки ли­де­ри на Аме­ри­ка, ко­и­то ня­ма­ше да поз­на­ват бла­го­вес­ти­е­то, ако не бя­ха сме­ли­те мъ­че­ни­ци, ко­и­то се из­п­ра­ви­ха сре­щу Рим, се­га се при­съ­е­ди­ня­ват в по­зор­но съд­ру­жие към те­зи, ко­и­то про­ля­ха ня­ко­га кръв­та на мъ­че­ни­ци­те."
Ето име­на­та на при­съ­е­ди­ни­ли­те се:
Пол Кро­уч от ка­бел­на­та те­ле­ви­зия TBN, под­пи­сал дек­ла­ра­ци­я­та; Орал Ро­бъртс, под­пи­сал; Бе­ни Хин, под­пи­сал. Не се ос­та­вяй­те да бъ­де­те пов­ле­че­ни от то­ва сил­но те­че­ние на ком­п­ро­ми­са. Гос­под в Йо­а­н, гл. 17, се мо­ли вяр­ва­щи­те "да бъ­дат ед­но"? Но то­ва един­с­т­во ид­ва са­мо, ко­га­то сме при­ми­ре­ни с Бо­га чрез про­ля­та­та кръв на Исус Хрис­тос на Кръс­та.
Пре­ди петстотин го­ди­ни, Мар­тин Лу­тер, ве­ли­ки­ят ре­фор­ма­тор, ка­за:
"С­т­ре­ме­те се към мир, ако то­ва е въз­мож­но, но пър­во тряб­ва да ус­та­но­вим ис­ти­на­та (здра­во­то уче­ние). НЕ­КА НЕ ЖЕР­Т­ВА­МЕ УЧЕ­НИ­Е­ТО ЗА ЕДИН­С­Т­ВО. Не­ка не жер­т­ва­ме ве­ли­ко­то уче­ние за спа­се­ние чрез вя­ра, то­ва уче­ние, ко­е­то от­с­ла­би власт­та на Рим, уче­ни­е­то, че спа­се­ни­е­то е по бла­го­дат (не­зас­лу­же­на­та бла­годат на Бо­га) чрез вя­ра в за­вър­ше­но­то де­ло на Исус Хрис­тос на кръс­та."
В то­зи мо­мент на ком­п­ро­мис е не­об­хо­ди­мо да си при­пом­ним ду­ми­те на Чарлз Спър­джън:
"Не­от­ме­ним дълг на все­ки хрис­ти­я­нин е да се мо­ли сре­щу Ан­тих­рист. А кол­ко­то до то­ва кой е Ан­тих­рист, ни­кой ра­зу­мен чо­век не би­ва да за­да­ва то­зи въп­рос. Ако то­ва не са пот­пу­ри­те на рим­с­ка­та цър­к­ва, ня­ма ни­що в све­та, ко­е­то мо­же да бъ­де на­зо­ва­но с то­ва име.
То­ва на­ра­ня­ва Хрис­тос, ог­раб­ва Хрис­тос от сла­ва­та Му, пос­та­вя ефи­кас­ност­та на тайн­с­т­ва­та на мяс­то­то на Не­го­во­то из­куп­ле­ние и из­ди­га къс­че хляб на мяс­то­то на Спа­си­те­ля. Ако ние се мо­лим сре­щу то­ва, тъй ка­то то­ва е сре­щу Не­го, ще оби­ча­ме хо­ра­та, въп­ре­ки че мра­зим греш­ки­те им; ще оби­ча­ме ду­ши­те им, но ще не­на­виж­да­ме и мра­зим дог­ми­те им."

Сли­ва­не­то на Цър­к­ва­та и Дър­жа­ва­та

"И тъй, той ме за­ве­де ду­хом в ед­на пус­ти­ня, где­то ви­дях же­на, се­дя­ща на чер­вен звяр, пъ­лен с бо­го­хул­ни име­на, кой­то има­ше се­дем гла­ви и де­сет ро­га" (Откр. 17:3).
Ду­ми­те на От­к­ро­ве­ние, гл. 17 се ма­те­ри­а­ли­зи­рат пред очи­те ни. Же­на­та ско­ро ще яз­ди звя­ра (ръ­ко­во­ди­те­лят на въз­с­та­но­ве­на­та Рим­с­ка им­пе­рия). Же­на­та - ве­ли­ка­та све­тов­на цър­к­ва, "ве­ли­ка­та блуд­ни­ца" - шедьо­въ­рът на Са­та­на, ко­я­то се прес­т­ру­ва на чис­та­та, не­по­роч­на, из­ми­та с кръв­та Не­вяс­та на Аг­не­ца Исус.
Рим­с­ки­ят па­па ня­ма да бъ­де Ан­тих­рис­т, но е мно­го въз­мож­но имен­но той да ог­ла­ви са­та­нин­с­ка­та све­тов­на цър­к­ва.
Па­па Йо­ан Па­вел II се до­мог­ва до вли­я­ние над всич­ки ре­ли­гии по све­та. Той се пос­та­вя над тях и твър­ди, че бо­го­ве­те им са иден­тич­ни. Рим­с­ка­та цър­к­ва то­ле­ри­ра всич­ко - от Йо­га до ву­до - ос­вен ед­но - ис­тин­с­ко­то еван­гел­с­ко хрис­ти­ян­с­т­во.
Не­ка до­ба­вим тук и кам­па­ни­я­та на ООН, ко­я­то те­че под над­с­лов "Е­дин­с­т­во в мно­го­об­ра­зи­е­то". То­ва е древ­ни­ят по­вик на Ва­ви­лон "Да бъ­дем ка­то един!" - Ва­ви­лон "об­рат­но към бъ­де­ще­то".
Как­то ве­че имах­ме по­вод да спо­ме­нем Ро­бърт Мю­лер, бивш за­мес­т­ник-ге­не­ра­лен сек­ре­тар на ООН и нас­то­ящ рек­тор на Мир­ния уни­вер­си­тет е при­ка­нил рим­с­ки­ят па­па да дой­де в ООН и на прак­ти­ка да обя­ви се­бе си за гла­ва на един­на­та све­тов­на цър­к­ва:
"Нуж­да­ем се от све­тов­на кос­мич­на ду­хов­ност. На­дя­вам се ре­ли­ги­оз­ни­те ли­де­ри да се съ­бе­рат за­ед­но и да оп­ре­де­лят об­щи­те за всич­ки нас кос­мич­ни за­ко­ни ...
Тряб­ва да очак­ва­ме, че през 2000-та го­ди­на па­па­та ще дой­де в ООН, за да го­во­ри пред всич­ки ре­ли­гии и из­по­ве­да­ния на пла­не­та­та ка­то да­де на све­та ви­зи­я­та за 3-то­то хи­ля­до­ле­тие ка­то хи­ля­до­ле­тие на "ду­хов­ност­та".

СЪДЪРЖАНИЕ

БЕЛГИЙСКИЯТ ЗВЯР
ЖЕНАТА И ЗВЯРЪТ
1. Же­на­та, ко­я­то се опи­ва от кръв­та на све­ти­и­те
2. Бом­ба, хвър­ле­на всред библейските
еван­ге­лис­ти­ на 29-ти март, 1994 г.
3. Дек­ла­ра­ци­я­та от­ме­ня Ре­фор­ма­ци­я­та
4. "Е­ван­ге­ли­зъм 2000" - нап­ра­во от Ва­ти­ка­на
5. Бла­го­вес­ти­е­то во­ди до Исус Хрис­тос
6. Ре­фор­ма­ци­я­та е пре­да­де­на!
7. Сли­ва­не­то на Цър­к­ва­та и Дър­жа­ва­та   http://www.hristiqni.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=12892



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693000
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031