Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2017 05:00 - Специалната чанта
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 176 Коментари: 0 Гласове:
0



 „...всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас.“ (1 Петрово 5:7)

За прочит: Фил. 4:6-13

Като глава на нашето семейство, аз винаги съм забъркана в проблемите, които никнат като гъби. Всички те тежат на сърцето ми. Искам всичко с близките ми да е наред, но не мога да го постигна.
Скоро, когато посетихме семейният лекар, споделих поредния проблем, който бе надвиснал над нашето семейство. Лекарката ми каза: „Имаш нужда от „специалната чанта.“ Тя обясни по-подробно: „Напиши проблема си на лист хартия и го пусни в една специално приготвена чанта, която е предназначена за Бог. Тогава представи проблема си пред Него.“
Открих, че това наистина помага. Записването на проблема за мен е едно осъзнаване, че не мога да се справя с него сама. Освен, това никога не изваждам от чантата листчетата с проблемите. Това, че са там, ми напомня постоянно, че не са по моите сили, затова са възложени на Бог.
Има обаче нещо важно. Тази моя практика в никакъв случай не замества молитвата. Винаги трябва да се молим. Изписването на това, което ни притеснява, е само начин да осъзнаем, че Бог вече има решения дори за най-неразрешимите ни проблеми.

Молитва: Боже, Който лекуваш тялото и душата, помагай ни винаги да се доверяваме на Теб, във всеки свой проблем. Амин.

Мисъл за деня: Каква своя нужда ще възложа на Бог днес?

Автор: Бърнис Модзел (Пенсилвания)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СА УГРИЖЕНИ



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693493
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031