Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2017 05:00 - Два типа хора
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 167 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Който приеме това детенце в Мое име, Мен приема; и който приеме Мен, приема Този, Който Ме е изпратил; защото, който е най-малък между всички вас, той е най-голям.“ (Лука 9:48)

За прочит: Лука 9:46-48

Преди години, на първото си работно място след колежа, приех някои съвети от колега с по-голям стаж. Той смяташе, че има два тира хора - такива, които си вършат работата, и такива, които очакват похвали. Този човек ме посъветва винаги да се стремя да съм от първия тип. Когато го запитах защо, той отвърна: „Така ще се състезаваш с по-малко хора!“
Брус се пошегува, но за жалост, има голяма доза истина в неговия коментар. Дори учениците на Христос имаха разногласия за това кой от тях е най-голям. За мен е изумително, че те, които следваха Учителя всеки ден и седяха близо до Него, искаха да се припират за такива несъстоятелни неща.
Исус, като прозря мислите на Своите ученици, разреши спора с думите: „Който е най-малък между всички вас, той е най-голям.“ Учителят даде ясно да се разбере, че в служенето на другите е истинското величие. И думите, които отправи към учениците тогава, са отправени и към нас днес.

Молитва: Господи Исусе, помогни ни да не забравяме Твоя пример и да се стремим да служим на своите ближни. Амин.

Мисъл за деня: Колкото повече служим на другите, толкова по-големи сме в Божието Царство.

Автор: Джон Баун (Минесота)

Да се молим за: СВОИ КОЛЕГИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706411
Постинги: 3914
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930