Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2017 06:00 - Върши добро
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 192 Коментари: 0 Гласове:
0



„Да не ни дотяга да вършим добро; защото ако не се уморяваме, своевременно ще пожънем.“ (Галатяни 6:9)

За прочит: Филипяни 1:1-6

Преди години се свързах с млада жена, която беше самотна майка и чистеше къщи. Наех я в нашия дом, за да ѝ помогна финансово с непосилните сметки. Един ден тя спря да идва и скоро открих, че е откраднала част от чековете ми. Имах добро намерение към тази жена, но случилото се ме нарани много.
След подобни случки се разколебавам в желанието си да върша добро, но с времето съм разбирала,че когатостигна до момент на колебание, трябва да обърна повече внимание на взаимоотношениато си с Бога. Започвам да се моля повече и да Му благодаря за надеждата за вечен живот, която поставя земния ми живот в съвсем различна перспектива и ми помага да преминавам по-лесно през изпитанията. Това ме насърчава и ми дава нови сили да служа на Христос с очакване на реколтата, която ще пожъна.
Лесно е да се обезсърчим, когато добрите намерения бъдат излъгани, но можем да намерим нови сили в благодарността към Исус, Който е обещал да извърши докрай доброто дело, което е започнал в нас (Фил. 1:4-6). С тази надежда нека не се отказваме да правим добро, както е заръчал Спасителят.

Молитва: Исусе, нека Твоето обещание, че ще усъвършенстваш в нас Своето дело, ни насърчава да не се отказваме да вършим добро. Амин.

Мисъл на деня: Когато се изморя да върша добро, ще благодаря на Бога за всичкото добро, което е сторил чрез мен.

Автор: Карол Уилсън (Вашингтон)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СА ОБЕЗСЪРЧЕНИ В ДОБРОТВОРСТВОТО.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1705094
Постинги: 3912
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930