Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2017 06:00 - НЕБЕТО СЕ РАДВА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 208 Коментари: 0 Гласове:
0



„Има радост пред Божиите ангели за един грешник, който се кае.“ (Лука 15:10)

За прочит: Лука 15:1-10; Исус Навин 4-6; Лука 1:1-20

Джоан отрасна в християнско семейство. Но когато отиде да учи в колеж, вярата ѝ започна да се разколебава и тя постепенно се отдалечи от Бога. След като се дипломира, Джоан имаше възможност да пътува до много страни и се надяваше така да намери личното си щастие, но никога не се почувства удовлетворена. Тя преживя някои трудности и осъзна, че Бог я преследва и че се нуждае от Него.
От Германия Джоан се обади на родителите си в САЩ и каза: „Посветих живота си на Христос и Той ме промени! Много съжалявам за безпокойството, което съм ви причинявала!“ Родителите ѝ бяха толкова въодушевени, че веднага извикаха братята и снахите ѝ. Искаха лично да разкажат вълнуващата новина. „Сестра ви е приела Христос за свой Спасител!“, казаха те с радост през сълзи.
Жената в Лука 15 глава, която намира изгубената монета, вика приятелките  и съседките си да се радват с нея (ст.9). Господ Исус разказва тази и други истории - за изгубената овца и блудния син - на религиозните хора по Негово време, за да покаже как е дошъл на земята да търси изгубените грешници. Когато приемем Божия дар - спасението, има радост на земята и небето. Господ казва: „Има радост пред Божиите ангели за един грешник, който се кае“ (ст.10). Чудесно е, че Христос е слязъл при нас и небето се радва, когато ние откликнем на благовестието!
Автор: А. Ситъс

Бях се изгубил, Христос ме откри,
намери овцата, която се скита;
прегърна ме с обич, за мен се смили,
при Него душата ми днес е честита.  
Роули

АНГЕЛИТЕ СЕ РАДВАТ КОГАТО СЕ ПОКАЕМ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1692731
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031