Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2017 06:00 - ХРАНА ЗА СЪРЦЕТО
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 236 Коментари: 0 Гласове:
0



„Като намерих Твоите думи, те ми станаха храна.“ (Йеремия 15:16)

За прочит: Йеремия 15:15-21; Втор. 30-31; марк 15:1-25

Обичам храната! Харесва ми, когато е красиво поднесена и мога да се насладя на вкуса ѝ. Ако зависеше от мен, бих се хранил по-често отколкото трябва - въпреки че не е полезно за теглото ми. Затова е добре, че жена ми знае кога да ми напомни любезно да ям здравословни храни и в правилно количество.
Когато чета интересната мисъл на Йеремия - че когато намерил Божиите думи (дори думите Му на осъждение), ги „изял“ (Йеремия 15:16) - това ме кара да се питам дали поемам Божието Слово с такова желание, с такава любов и толкова често.
Ясно е, че Йеремия всъщност не е изял буквално Божието Слово. По този начин той иска да каже, че го е чел и му се е наслаждавал в сърцето си. И това е точно мястото, където Божието Слово е предназначено да отиде. Словото е храна за сърцето! Когато Го поемаме, Святият Дух ни дава сила да растем и да се уподобяваме на Исус Христос. Неговото Слово променя мислите ни за Бога, отношението ни към парите, неприятелите ни, кариерата и семейството ни. С други думи, то е действително добро за нас.
Затова „яжте“ Божието Слово, за да заситите сърцето си! Несъмнено ще се съгласите с думите на пророк Йеремия: „Твоето Слово ми беше радост и веселие на сърцето.“ (15:16).

Автор: Д. Стоуел

Молитва: Господи, развий в мен „апетит“ за Твоето Слово. Благодаря Ти, че Библията е храна за душата ми. Подтиквай ме да я чета, да я вкусвам, да я поглъщам и да позная силата, която Твоите думи могат да дадат на често отслабващото ми сърце. Амин.

КОЛКОТО ПОВЕЧЕ СЕ ХРАНИТЕ С БОЖИЕТО СЛОВО, ТОЛКОВА ПО-ЗДРАВИ ЩЕ СТАВАТЕ.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693369
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031