Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2017 06:00 - Където и да отидем
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 127 Коментари: 0 Гласове:
0



За прочит: Исус Навин 1:1-9

„Заповядвам ти: бъди силен и смел; да не се плашиш и да не се страхуваш; защото Господ, твоят Бог, е с теб където и да идеш.“ (Исус Навин 1:9)

Бях на гости при една приятелка-мисионерка в Мексико Сити. Бяхме прекарали един цял ден в разходки и откриване на многото прекрасни места, които този град предлага. Докато се прибирахме с метрото към вкъщи вечерта, усетихме заматресение. Потънахме в тъмнина, защото изведнъж тока спря. Чувството беше ужасно. Вместо да вечерям и да си говоря с приятели, аз бях заклещена на непознато място сред огромна тълпа от хора под земята. Усещах, че изпадам в паника, но моята приятелка ме хвана за ръката. Това ми напомни, че не съм сама, и аз постепенно се успокоих. Трябваше само да изчакаме всичко да се оправи и да излезем на светло.
Библията ни обещава, че Бог винаги ще бъде до нас и ще ни помага. Той държи ръката ни дори в най-мрачните места, през които преминаваме, когато се чувстваме самотни, забравени и изплашени. Нека не забравяме това, за да можем спокйно да се връщаме към светлината.

Молитва: Боже, нека чувстваме Твоята подкрепяща десница днес и всеки ден. Напомняй ни, че благодарение на Твоята любов никога не сме сами. Амин.

Мисъл за деня: Колкото и дълбока да е тъмнината, Бог ще ни изведе на светло.

Автор: Девона Алисън (Мичигън)

Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО РАЗЧИТАТ НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1692994
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031