Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2017 06:00 - По-добри ученици
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 128 Коментари: 0 Гласове:
0



За прочит: Яков 1:17-26

„Бъдете и изпълнители на Словото, а не само слушатели, за да лъжете себе си.“ (Яков 1:22)

Когато започнах по-редовно да ходя на църква, рядко пропусках богослужение, библейски урок или друго организирано събитие. Но макар да слушах за Бога толкова много, моят живот не беше истинско добро свидетелство за християнската вяра. Аз често я използвах, за да съдя останалите, че не идват на църква или не сладват моите морални принципи. За мен истинското християнство се изразяваше във времето, прекарано от църковната сграда. Разбира се, това имаше много отрицателен ефект върху хората около мен.
Най-добрият ми приятел ми помогна да променя мисленето си, като ми каза, че представям на света един пример за изопачено християнство. Макар че в първият момент тези негови думи ме ядосаха, когато се замислих, разбрах, че е прав. Вместо да показвам любов, да говоря благо и да създавам Христови ученици, аз отблъсквах хората с криворазбраната си праведност.
Когато осъзнах това, се опитах да се поуча от грешките си. Започнах да препрочитам Библията и да съобразявам поведението си с нейните послания. Продължавам да ходя на църква редовно, но вече зная, че учениците се създават от това, което научават, а не просто от мястото, където се учат. Бог понякога ни напомня какво иска от нас чрез други хора.

Молитва: Господи, помогни ни по-малко да съдим другите и повече да ги обичаме. Амин.

Мисъл на деня: Днес ще бъда изпълнител на Божието Слово.

Автор: Марк Картър (Тексас)

Да се молим за: ДА ПРЕОДОЛЕЕМ ИЗКУШЕНИЕТО ДА СЪДИМ ДРУГИТЕ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1714783
Постинги: 3926
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930