Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2017 06:00 - Божието всеоръжие
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 124 Коментари: 0 Гласове:
0



За прочитане: Ефесяни 6:10-17

„... заяквайки в Господа и в силата на Неговото могъщество. Облечете се в Божето всеоръжие ...“ (Ефес. 6:10-11)

Животът ми беше станал толкова динамичен, че бях спряла да чета библейските прочити от „Духовна манна“. Скоро обаче осъзнах, че съм направила грешка. Изпитвах жажда за думите на Божето Слово и стихът за деня вече не ми беше достатъчен. Затова започнах отново да прочитам всички предложени пасажи.
Замислих се, че четенето единствено на размишленията е като да искаш да научиш чужд език само от разговорник. Той може и да ми е достатъчен, ако отивам в чужбина за кратко време, но не и ако искам да вникна в смисъла на всичко, което ми казват хората, или да избера логиката на граматиката. Само с помощта на библейското слово ще осъзнаем истинската дълбочина на размишленията и те ще ни приближават до Бога.
С времето осъзнавам, че колкото по-заети сме, толкова по-необходимо е за нас времето, което отделяме само за Бога. Можем да открием сила, закрила, водителство и мир в Неговото слово и в молитвата.

Молитва: Небесни Отче, насърчавай ни да четем Твоето слово и да споделяме Твоята любов с другите. Амин.

Мисъл на деня: Божието Слово и свидетелствата на нашите братя и сестри са двойно благословение за нас.

Автор: Фейт Форд (Англия)

Да се молим за: ПРЕВОДАЧИТЕ НА БИБЛИЯТА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1708660
Постинги: 3924
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930