Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2015 10:00 - ЧОВЕШКОТО СЪРЦЕ - картина 10
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 596 Коментари: 0 Гласове:
1



 imageИсус каза: „Аз съм възкресението и животът; който вярва в Мене, и да умре, ще оживее. И всеки, който живее и вярва в Мене, няма да умре вовеки.“ (Йоан 11:25-26)
„Истина, истина ви казвам: който слуша словото Ми и вярва в Оногова, Който Ме е пратил, има живот вечен, и на съд не дохожда, а е минал от смърт към живот.“ (Йоан 5:24)
Смъртта не може да уплаши вярващият, защото: „А щом това тленно тяло се облече в нетление, и това смъртното тяло се облече в безсмъртие, тогава ще се сбъдне думата написана: "смъртта биде погълната с победа". "Де ти е, смърте, жилото? Де ти е, аде, победата?" Жилото на смъртта е грехът, а силата на греха е законът.  Да въздадем благодарение Богу, Който ни дарява победата чрез Господа нашего Иисуса Христа.“ (1 Кор. 15:54-57)
Този, който е очистен от всички грехове в кръвта на Исуса Христа, който е ходил и живял с Него, не се бои от смъртта. Когато настъпи неговия час, той с радост си отива, както апостол Павел се изразява: „Аз имам желание да отида и да бъда с Христа, защото това би било много по-добре.“ (Фил. 1:23) Вярващият има един копнеж - да види Исуса лице в лице. Той има пламтящо желание да види Този, Който умря на кръста за него, за да го спаси. В същото време Святият Дух му припомня думите: „Да се не смущава сърцето ви; вярвайте в Бога и в Мене вярвайте. В дома на Отца Ми има много жилища. Ако да нямаше, щях да ви кажа. Отивам да ви приготвя място. И кога ида и ви приготвя място, пак ще дойда и ще ви взема при Мене Си, за да бъдете и вие, дето съм Аз. А къде отивам Аз, знаете, и пътя знаете.“ (Йоан 14: 1-4) и „око не е виждало, ухо не е чувало и човеку на ум не е идвало това, що Бог е приготвил за ония, които Го обичат.“ (1 Кор. 2:9)
На тази земя няма език, който да може да опише блясъка на небесните места, което е приготвено за тия, които вървят в този свят по Неговите стъпки.
На мястото на призрака на смъртта, ние виждаме ангелът Божий - вестителят. Той чака, за да заведе при Бога грешника, който е получил милост. Душата и духът са освободени от веригите на умиращото тяло и се възнасят към Този, Който обича неговата душа и за Когото той е живял. Вратите на небесната слава се отварят за него. Бог му е приготвил едно посрещане пълно с любов, с приветствието на неговия Господ и Учител: „Хубаво, добри и верни слуго, над малкото си бил верен, над многото ще те поставя; влез в радостта на Господаря си!“ (Матей 25:21) Смъртта няма повече власт над него, защото „Скъпоценна е пред Господа смъртта на светиите Му.“ (Псалом 116:15) „И чух глас от небето да ми казва: напиши: блажени са мъртвите, които умират в Господа отсега. Да, казва Духът, нека починат от трудовете си: делата им вървят заедно с тях.“ (Откр. 14:13)
„И когато се яви Пастиреначалникът, ще получите неувяхващия венец на славата.“ (1 Петр. 5:4)
Ти обаче, който си прочел това сърдечно огледало, желаеш да подариш сърцето си на Този, Който те обича, Бог желае да ти помогне в това! В този момент, Той е много близо до теб и казва: „Сине мой, дъще моя, дай сърцето си на Мене!“ (Притчи 23:26) Напусни греховете си и се прилепи при правдата, „защото заплатата на греха е смърт, а Божието дарование е вечен живот в Исуса Христа, нашия Господ!“ (Римл. 6:23)
„Блажен е оня човек, който търпи изкушение, защото, след като бъде изпитан, ще получи венеца на живота, що Господ е обещал на ония, които Го обичат.“ (Яков 1:12)
„Не бой се никак от онова, което има да претеглиш. Ето, дяволът ще хвърли някои от вас в тъмница, за да ви изкуси, и ще имате скръб десетина дни. Бъди верен до смърт, и ще ти дам венеца на живота.“ (Откр. 2:10)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ПОСЛЕДЕН СЪВЕТ
И ти, който си предал своя живот на Бога, дръж здраво онова, което си получил чрез вяра, тъй както апостол Павел казва на Тимотей (2 Тим. 1:12): „защото зная в Кого съм повярвал и съм уверен, че Той е силен да опази до оня славен ден онова, окето съъм Му поверил.“ Вие възлюбени, подновявайте се вв всечко чрез Святият Дух, молете се в пребъдване в Божията любов и очаквайте милостта на Господа Исуса Христа за вечен живот ... А Той скоро ще дойде да вземе Своите Си у дома ... Царя на царете, Господ на господарите.“
„А на Оногова, Който може да ви запази от прегрешения и да ви постави пред славата Си непорочни в радост, - на Едничкия премъдър Бог, наш Спасител чрез Иисуса Христа Господа нашего, слава и величие, сила и власт преди всички векове, сега и във всички векове. Амин.“ (Юда 1:24-25)
----------------------------------------------------------------------------------
Псалом 138
Началнику на хора. Псалом Давидов.
Господи, Ти си ме изпитал и знаеш.
2. Ти знаеш, кога сядам и кога ставам; Ти отдалеч разбираш моите помисли.
3. Ходя ли, почивам ли - Ти ме окръжаваш, и всички мои пътища са Тебе известни.
4. Още думата ми не дошла на езика ми, Ти, Господи, вече точно я знаеш.
5. Отзад и отпред Ти ме обгръщаш и слагаш ръка върху мене.
6. Дивно е за мене (Твоето) знание, - то е високо, не мога да го постигна!
7. Къде да отида от Твоя Дух, и от Твоето лице къде да побягна?
8. Възляза ли на небето - Ти си там; сляза ли в преизподнята - и там си Ти.
9. Взема ли крилете на зората и се преселя на край-море, -
10. и там Твоята ръка ще ме поведе, и Твоята десница ще ме удържи.
11. Кажа ли: може би тъмата ще ме скрие, и светлината наоколо ми ще стане нощ;
12. но и тъмата не ще е тъма за Тебе: нощта за Тебе е светла като ден, и тъмата - като светлина.
13. Защото Ти си устроил моята вътрешност и си ме изтъкал в майчината ми утроба.
14. Славя Те, защото съм дивно устроен. Дивни са Твоите дела, и душата ми напълно съзнава това.
15. Не са били скрити от Тебе костите ми, когато съм бил създаван тайно, образуван в дълбочината на утробата.
16. Твоите очи видяха зародиша ми; в Твоите книги са записани всичките назначени за мене дни, когато нито един от тях още не съществуваше.
17. Колко са възвишени за мене Твоите помисли, Боже, и колко е голям техният брой!
118. Да ги изброявам ли, - но те са по-многобройни и от пясъка; кога се пробуждам, аз съм все още с Тебе.
19. О, да беше Ти, Боже, поразил нечестивеца! Махнете се от мене, кръвожадници!
20. Те говорят против Тебе нечестиво; суетно замислят Твоите врагове.
21. Аз ли да не мразя ония, които Тебе мразят, Господи, и да се не гнуся от ония, които въстават против Тебе?
22. С пълна омраза ги мразя: те ми са врагове.
23. Изпитай ме, Боже, и узнай сърцето ми; изпитай ме и узнай моите помисли;
24. и виж, дали не съм на опасен път, и ме насочи във вечен път.
----------------------------------------------------------------------------------
ПСАЛОМ 22
Псалом Давидов.
Господ е Пастир мой, от нищо не ще се нуждая:
2. Той ме настанява на злачни пасбища и ме води на тихи води,
3. подкрепя душата ми, насочва ме по пътя на правдата заради Своето име.
4. Да тръгна и по долината на смъртната сянка, няма да се уплаша от злото, защото Ти си с мене; Твоят жезъл и Твоята палица ме успокояват.
5. Ти приготви пред мене трапеза пред очите на враговете ми, помаза главата ми с елей; чашата ми е препълнена.
6. Тъй благостта и милостта (Ти) да ме придружават през всички дни на живота ми, и аз ще пребъдвам в дома Господен много дни.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693467
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031