Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2015 10:00 - Йоан 10:27-28
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Моите овце слушат гласа ми и Аз ги познавам и Те ме следват. И Аз им давам вечен живот, и те никога няма да загинат и никой няма да ги грабне от ръката Ми.“  (Йоан 10:27-28)

                                                    image
Колко блажена е овцата, която е част от стадото на Господ Исус! Всеки човек, който дойде с покаяние и с товара на своите грехове при Него, може да Го признае за Свой Пастир. Има ли нещо по-продължително от вечния живот? Има ли по-безопастно място за вечността от Неговата ръка? Това е наследството на всеки вярващ. Господ Исус желае  винаги да слушаме Неговия пастирски глас и да вървим след Него стъпка по стъпка. Вечният живот и безопастността в Неговата ръка обаче не зависят от верността на нашето следване. Затова можем да сме напълно щастливи и да вървим по пътя с непомръкваща радост.
Но няма ли и много Божии деца, които не са уверени в спасението си и гледат с тревога към бъдещето? Колко често чуваме да казват, че вярващите трябва да преминат през голямата скръб. Други смятат, че при повторното идване на нашият възлюбен Господ, ще бъдат грабнати само тези, които тогава се намират в добро духовно състояние. Това обаче е в противовес с Божието Слово. Господ каза на вярващите от Филаделфия, че Той ще ги опази от часа на изпитанието (Откровение 3:10 и в 1 Солунци 4:17), четем, че при пришествието на Христа ще бъдат грабнати всички вярващи.
Да се насърчаваме един друг с тези думи и да вървим с радостна увереност по пътя към наградата  от Господа!

UU









Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706769
Постинги: 3915
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930