Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2015 06:15 - Окаян човек като мен
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 495 Коментари: 0 Гласове:
0



Вярно е това слово и заслужава пълно приемане, че Христос Исус дойде на света да спаси грешните, от които главният съм аз.“ (1 Тим. 1:15)

Удивителна благодат! Колко сладко звучи!
Тя спаси окаян човек като мен!
Някога бях изгубен, но сега съм намерен от нея,
бях сляп, но вече виждам ...


„Удивителна благодат“ се пее на църковни богослужения и от хорове, изпълнява се с музикален съпровод или соло без акомпанимент. Това е един от най-обичаните Християнски химни на всички времена. Макар и прост по думи и мелодия, той достига до най-вътрешното ни същество с ненадмината сила.

Джон Нютън композира „Удивителна благодат“ вероятно между 1760 и 1770 г. в Олни, Англия. Тази песен отразява неговото духовно преживяване, обаче се простира доста по-назад във времето.

Роден в Лондон на 24 юли 1725 г., Нютън е син на капитан на търговски кораб, който прави редовни курсове по водите на Средиземно море. На 11-годишна възраст той тръгва със своя баща и пет пъти пътува с него.

Когато е на 19 години, Джон става служител на английския боен кораб Харуич. По-късно дезертира, но скоро е заловен, наказан публично с камшик и понижен до обикновен моряк. По собствено желание започва да служи на кораб, който превозва роби до брега на Сиера Леоне. В края на краищата Нютън става капитан на собствен кораб, а също и търговец на роби. Атеист и развратник, той напълно изоставя религиозните убеждения, в които е възпитаван от своята майка.

На 10 май 1748 г. на два пъти преживява Божието спасение. Неговият кораб е заклещен в ужасна буря и страхувайки се, че всичко е изгубено, той извиква: „Господи, смили се над нас!“ Бог избавя него и кораба. А по-късно в своята каюта, докато размишлява върху това, което е казал, Нютън започва да вярва, че Бог използвал бурята, за да разкрие Своята благодат.

През останалата част от живота си Джон Нютън празнува годишнината от 10 май 1748 г. като деня на своето духовно новорождение. Благодатта го кара да се бои от Бога и пак тя премахва неговите страхове.

Благодатта научи моето сърце да се бои
и благодатта ме освободи от страховете ми.


Из книгата: ИСУС - сърце, изпълнено с благодат
Автор: Уилям Г. Джонсън image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693553
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031