Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2015 03:45 - АЗ СЪМ ЗАВИСТТА - ПРИТЧА
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 725 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.01.2015 03:46


Аз съм онзи малък дявол на рамото ти, който тихичко ти прошепва, че чуждото е винаги по-хубаво. Е, да, забравям да ти кажа, каква цена е платена за това, но ти и не питаш. Както се досещаш, аз съм Завистта. Обичам да се промъквам тихо и незабелязано, но оставям белези за цял живот, точно там, където най-малко очакваш, точно там, където и не подозираш, че мога, в онези прелестни кътчета от душичката си, които грижливо пазиш от всички останали. Там се промъквам аз и се спотайвам непритеснявана от никого. Но аз знам много за теб, за другите и за света. Сега ще се опитам да ти го споделя. Ако ме игнорирате или ме трансформирате можете да направите живота си значително по-щастлив и по-лек. Как ли? Когато решите да се сравнявате, направете сравнението със себе си, а не с другите. Сравнявайки това, което имате спрямо това, което другите имат, е един от най-сигурните начини да направите себе си нещастни. Храните егото си и се чувствате чудесно, но за известно време. Работата е там, че винаги ще има някой, който е по-добър от вас или има повече. И това се превръща в игра, в която нама „победител". Един по-добър начин е просто да се сравнявате със себе си. Вижте как можете да доразвиете, това което сте постигнали. Оценявайте, това което имате и пътят, който сте извървели до момента. Вижте колко далеч сте стигнали и какво смятате да правите в бъдеще. Това ще ви накара да сте по-положително и емоционално стабилни, тъй като вече не се сравнявате и не изпитвате завист към това, което другият притежава, а вие не. И не забравяйте, „благородна завист" просто не съществува. Бъдете благодарни за това, което имате. За да ме сведете до минимум в своя живот бъдете благодарни за това, което притежавате, както и за това, което сте постигнали. Така само на две минути посветени от деня ви, в които да се съсредоточите върху нещата за които сте признателни, ще са от голяма полза. Направете списък за тях в дневник в началото или в края на деня. Изградете манталитет базиран на изобилието. Ако твърде често се съсредоточавате върху липсите или недостига на нещата в живота ви, рискувате да се заселя трайно в ума и сърцата ви. Фокусирайки ума си върху оскъдността, това може да разруши из основи вашите мисли, чувства и дори живота ви. Това може да доведе до много по-силни негативни емоции. А именно с тези емоции се храня аз. Така, че пазете фокусът си върху възможностите, върху новите шансове. Понякога е трудно да се постигне това, но е важно, за да живеете живот, в който вие държите контрола и положителната посока на развитие. Съсредоточете се върху вашата работа, върху нещата, които зависят от вас и вие трябва да направите. Ако откриете себе си и отстоявате това, което сте, ще е непосилно за мен, да ви оплета и да ви забия в мисловните вериги на низходящата спирала. Простичко казано, ако запълните живота си с още забавни дейности, вдъхновяващи хора и неща, няма да имате време или причина да завиждате, аз ще стана безполезна. Други предимства на това да управлявате собствения си живота, че ще се превърнете в много по-спокойна личност и няма да сте склонни да преигравате и да се изживявате като жертва. Така определно ще прекарвате по-малко време в анализиране на живота и ще имате повече време да изживеете живота си така, както искате. "Завистта е изкуството да броим благополучията на другите, вместо своите." - Харолд Кофин Източник: http://www.hristiqni.com/lyubopitno-sp-804382584/3000-az-sam-zavistta-pritcha#ixzz3Q4nZd4JK



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1707359
Постинги: 3916
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930