Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2013 20:07 - От Ада до Божията Слава! - 2-ра част
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2013 20:08


ИСКАМ ДА НАМЕРЯ БОГА!

По онова време не знаех как да го направя, но по-късно открих следният Библейски стих: „Ще Ме потърсите и ще Ме намерите, когато ме потърсите с цялото си сърце.“ (Еремия 29:13)

Събирах се със старите си приятели, с които обикновено купонясвахме и им казвах, че искам да намеря Бога. Всички избухвахме в смях при тези  ми думи, но дълбоко в себе си аз бях сериозен и твърдо решен да го направя. Те ми отговаряха: „Абе, я изпий още една бира!“ или „Вземи си свий още една цигарка с марихуана.“ Все по-често започнах да ги питам дали пък не полудявам, защото искам да намеря Бога. А те само махваха с ръка, насърчавайки ме да се напуша, за да забравя за това. Аз обаче повтарях: „Искам да намеря Бога! Искам да намеря Бога!“ Сигурно си мислите, че дъската ми хлопаше. Аз виках: „ИСКАМ ДА НАМЕРЯ БОГА!“

Нито лекарите, нито старите ми приятели успяха да ми помогнат. Чувах само едни насърчителни думи, че всичко щеше да е наред, че ще си възвърна паметта, че удари те отшумят и че сърцето ми било здраво. Но те познаваха само физическото ми сърце. Моите приятели познаваха само „старият Тим“. АЗ ИСКАХ ДА НАМЕРЯ БОГА! АЗ БЯХ ГРЕШНИК, КОЙТО УМРЯ И ОТИДЕ В АДА, И КОЙТО ПРЕЖИВЯ МЪЧЕНИЯТА ПОРАДИ ГРЕХОВЕТЕ СИ СРЕЩУ БОГА! БЯХ ИЗГУБЕН ГРЕШНИК ... БЯХ БЕЗ БОГА, ЗАЩОТО ВСЕ ОЩЕ НЕ СЕ БЯХ ПОКАЯЛ ЗА ГРЕХОВЕТЕ СИ ПРОТИВ НЕГО И ХОРАТА! ВСЕ ОЩЕ НЕ БЯХ ПОМОЛИЛ ИСУС ХРИСТОС ДА ПРОСТИ ГРЕХОВЕТЕ МИ! (Искреното желание на сърцето ми е вие, които четете, наистина да се замислите сериозно, защото тук написаното се отнася до всеки един човек, който все още е жив. Аз съм убеден, че единствената причина, поради която Бог ме пожали да не остана в Ада е, за да мога да споделя с вас преживяното и никой от вас да не отиде там. Няма да прекарате вечеността на това ужасно място само, ако позволите на Исус Христос да стане ваш Спасител и Господ.)

Преместихме се да живее в Либерал, щата Канзас. Започнах да посещавам курсове за да стана механик на дизелови двигатели. В същото време работех и на нефтените полета и в един цех, където изучавах и практикувах основите на механиката.

Един ноемврийски ден прочетох статия за Анита Брайънт. Тя щеше да идва в града заедно със Сесил Тод, който беше евангелизатор. Организирах новите си приятели, взех съпругата си и отидохме да я видим и чуем как пее. Тогава представа си нямах какво представлява Християнски крусейд. Не знаех нищо нито за музиката ѝ, нито за прекрасните песни, които щеше да изпълни.

Никога до сега не бях чувал Анита Бойънт да пее. Само я бях виждал да участва в рекламите за портокалов сок. Тази нощ тя пя „Благословена увереност“. Беше прекрасно! Също така  изпя и „Победа в Христа“ и „Колко Велик си Ти“. Сърцето ми се преобърна! Песните говореха право на мен. Анита Бойънт изпя още 8-10 песни, но аз запомних само тези трите. После Сесил Тод проповядва. Не мога да ви кажа точно за какво говореше – нещо за спасение и че Исус Христос спасявал. Но когато призова всеки, който иска да приеме Господа в живота си да излезе напред пред амвона, аз бях първият, който скочи на крака. Единственото, което си спомням беше, че Богът, Когото бях търсил през последните 10 месеца, беше тук на това място!

Най-сетне, на този Християнски крусейд – Бог ме доведе при Себе Си! Буквално прелетях по стръмните стъпала на салона, в който се провеждаше събранието (По-късно приятелите ми ми казаха, че съм тичал толкова бързо по стълбите, че те се притеснили да не би да падна и да се нараня.)Сякаш ангели са ме носели, толкова бързо съм летял по стъпалата! Падайки на колене, помолих Бога да прости греховете ми. Слава на Господа, Той го направи! В този момент, аз се новородих духовно – бях спасен от наказанието, което трябваше да понеса за греховете си – Бог ми прости, за да не се върна никога повече в Ада и да бъда наказан за цяла вечност.

Веднага щом се прибрахме в къщи, аз грабнах Библията и започнах да чета Евангелието на Йоан. Спомням си първите думи: „В началото бе Словото, и Словото беше у Бога, и Словото беше Бог.“ (Йоан 1:1) (Насърчавам ви да прочете цялата първа глава от посланието на Йоан, за да разберете, че „Словото“ не е никой друг, ами Самият Исус Христос) Крещях в сърцето си: „О, само ако знаех! Само, ако някой ми беше казал! Само, ако някой ми беше казал: „Тим, чети Библията. Точно в нея ще намериш Бога!“ Извиках: „О, Боже. През последните 10 месеца аз те търсех къде ли не ... а Ти Си бил тук в тази Библия.“

Господ наистина ми говореше. Постоянно препрочитах Евангелията на Матей, Марк, Лука и Йоан. Отново и отново четях тези книги в продължение на 5-6 години. Бях толкова жаден за Словото Му. Това са животодаряващите слова на Исуса, записани в четирите послания!

Хората ми казват, че имам прекрасно свидетелство. „Не“, отговарям аз. „Аз съм само един грешник, спасен по благодат и то наистина МНОГО благодат! Бях изгубен, но сега съм намерен!“ А вие мислили ли сте си някога, че вашето свидетелство не е хубаво колкото моето. Благодатта на Бога ви е спасила! Той вие е простил! Аз не съм по-различен от вас, но избрах по-трудния път да стигна до благодатта! Със сигурност Бог е казал: „Този тук е костелив орех. С него ще постъпим по друг начин преди да омекне!“

Това, което открих, четейки Свещенните Писания – Библията, направи живота ми много по-добър; по-славен и прекрасен отколкото съм мечтал, че може да бъде. Не съм знаел, че предавайки сърцето си на Господа ще доведе до такава промяна. Сатана обаче, се опитваше с всички сили, отново и отново,  да отнеме живота ми, защото не искаше да споделя с вас свидетелството си. През 2006 претърпях петторна бай пас операция. През 2008 почти умрях, защото жлъчният ми мехур се спука и започна да гангренясва. На 4 и 5 юни 2010 претърпях два последователни сърдечни удара и умрях в местната болница. Моят кардиолог ме върна към живота, използвайки електорошоков удар. Слава на Господа за електричеството когато се нуждаеш от него!

Сещам се за друга скъпоценна песен:

Победата е моя,

Победата е моя, Днес победата е моя.

Казах на Сатана: „Мини зад мен!“

Днес победата е моя!

Когато помолих Исус Христос да дойде в сърцето ми, аз намерих духовно здраве, което е най-важното. Паметта ми също се подобри откакто намерих Исуса! Всъщност е много по-добра отколкото беше преди! Мога да си спомня факти, лица, разни неща. Започнах да запаметявам и стихове от Библията. Исус ми помогна да запомням! Хроническата болка в гърба ми също изчезна!

През септември 1987, докато учех в Библейкия колеж - Nazarene Bible College, аз се молех и Бог дойде. Той ми даде едно живо видение. Той ме отведе в едно друго измерение и ми показа „огненото езеро“, държейки ме над него! Имаше милиони души, горящи в „огненото езеро“. Телата им бяха цели, но горяха! Беше ужасно! Страшно! Отвратително! Пищящи хора! Чудовищна, ужасяваща гледка! Аз обаче бях изпълнен с мир, знаейки, че Божията десница беше на рамото ми.

Не знаех какво да мисля за видяното. За това не го споделих с никого и на следващият ден както обикновено отидох на училище. След като се прибрах в къщи, към 15:30 часа, аз отново започнах да се моля и отново Бог дойде при мен с друго живо видение. Този път Той ми показа същото нещо, само че с подробности. Показа ми ръба на огненото езеро. От този ръб хора падаха в него. Имаше хора, които стояха много близо до ръба на огненото езеро. Бог ми каза: „Аз ще те използвам да кажеш на света, че ада е реален и че Аз ще ги спася и ще ги дръпна назад от ръба на езерото преди да паднат в него, чрез твоето свидетелство и Истината на Божието Слово (Прочете: Деяния 4:12; Йоан 3:17-18; Рим. 5:8-11), ако извикат и помолят Исус Христос да стане техен Господ и Спасител преди да умрат.“

Искам всеки един от вас да се замисли върху прочетеното, без значение колко огромни са борбите във вашият живот. Има една невидима, водеща ни ръка (Святият Дух), която ни напътства да познаем истината за Небето и Ада преди да умрем, ако само НАИСТИНА искаме да я познаем. Тази Истина можем да открием в Библията. Ада е място, което трябва да избегнем на всяка цена. Ако сме разумни и мъдри, трябва да вземем под внимание реалността да се окажем без Бога през вечността, поради нашите грехове, което означава без надежда, хвърлени във външната тъмнина и накрая в огненото езеро. Моля ви, след като прочетохте моето свидетелство, трезво да разсъдите за настоящият си начин на живот и да си зададете въпроса готови ли сте за Деня на Старшният Съд. Ако не сте, обърнете се към Бога, покайте се за греховете си и заживейте за Исуса Христа, защото Библията ни казва, че Бог-Отец  е упълномощил ... поставил е Исус Христос да бъде СЪДИЯТА в Деня на съда.

За връзка с Пастор Тим:

Email:  jchetouchedme@comcast.net 

П.П. А ето и няколко Библейски стиха, говорещи за Ада.

Матей 8:12:   „А чадата на царството ще бъдат изхвърлени във външната тъмнина; там ще бъде плач и скърцане със зъби.“

Матей 22:13:  „Тогава царят рече на служителите: Вържете му нозете и ръцете, и хвърлете го във външната тъмнина; там ще бъде плач и скърцане със зъби.“

Матей 25:30:  „А тоя безполезен слуга хвърлете във външната тъмнина; там ще бъде плач и скърцане със зъби.“

Откровение 19:20:  „И звярът биде уловен, и с него лъжепророка, който бе извършил пред него знаменията, с които измами ония, които бяха приели белега на звяра, и които се покланяха на неговия образ; те двамата бяха хвърлени живи в огненото езеро, което гори с жупел.“

Откровение 20:10:  „И дяволът, който ги мамеше, биде хвърлен в огненото жупелно езеро, гдето са и звярът и лъжепророкът; и ще бъдат мъчени денем и нощем до вечни векове.“

Откровение 20:14:  „И смъртта и адът бидоха хвърлени в огненото езеро. Това - присъдата за в огненото езеро е втората смърт.“

Откровение 20:15:  „И ако някой не се намери записан в книгата на живота, той биде хвърлен в огненото езеро.“

 

 

 

 

 

 



Тагове:   Бог,   сатана,   исус,   ад,   огненото езеро,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706219
Постинги: 3914
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930