Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2013 16:12 - OUIJA BOARD – ПОРТАЛ КЪМ СВЕТА НА ДЕМОНИТЕ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 3629 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


OUIJA BOARD – ПОРТАЛ КЪМ СВЕТА НА ДЕМОНИТЕ

(бел.пр. – Дъска с написана азбука и цифри, използвана при спиритически сеанси. За съжаление се продава под формата на „невинна” детска игра)

От: Кони Уилямс

За това реших да си купя Ouija Board. Приятелката ми и аз се занимавахме с нея около три дни. Най-сетне дървеният показалец започна да се придвижва от буква на буква. През следващите няколко дни не получихме нито едно разбираемо и ясно послание. Приятелката ми се отегчи и в същото време започна да се страхува от тази игра. Тя реши да не участва в нея повече и никога повече не се докосна до дъската.

 

Обърканите и неясни послания разпалиха любопитството ми. Започнах да играя на тази игра когато бях самичка. През първите ден-два дървеният показалец не помръдваше. Но изведнъж, сякаш той оживя и започна да се придвижва от буква на буква. Най-сетне получих ясно послание. Играта ми каза, че чрез нея един дух е дошъл при мен. Той щял да ми бъде приятел и да ме предпазва от опасностите на живота. Щял да ме напътства към по-добър начин на живот, защото знаел бъдещето.



Прекарвах цялото си свободно време забила глава в дъската. Духът ми каза, че ме обича и че щяло да бъде добре той да дирижира дейностите в живота ми, защото по този начин съм щяла да имам едно щастливо и сигурно бъдеще. Той продължаваше да ми обещава щастие, спокойствие и безопасност, но само ако правех това, което той ми казваше.

Тези контакти с духа продължиха през цялото лято, но ето че дойде време да постъпя в колеж, така както бях решила. Взех със себе си и Ouija Board. Както обикновено прекарвах цялото си свободно време с нея, но играта започна да ми се струва неефикасна и обременителна. Имах съквартиранти, но ми се струваше някак си странно да играя сама. Чрез Ouija Board духът ми предложи да използва ръката ми, за автоматично писане. Опитах, но всичко което ръката ми изписваше беше само осмици ... отново и отново осмици. Прекарвах цялото си време с играта, очаквайки да получа послания. Поради тази причина аз не си учех уроците и така отпаднах от колежа. Върнах се в къщи бледа, уморена и с нервно разстройство. Продължих да си говоря с духа до края на годината.

Втората година

Духът ми предложи, разбира се чрез магическата дъска, че ако искам той може да използва гласа ми. Автоматичното писане не се получи, понеже аз успявах да изпиша само гореспоменатите осмици. Помислих си: „Защо пък да не опитам?” и така позволих на духа да говори чрез мен. Разреших му да използва гласа ми и така лека-полека започнаха да се формират думи – отначало бяха нещо като неразбираема, непонятна реч, но после думите започнаха да се леят. Духът използваше гласа ми когато бях сама.

По това време работех на пълен работен ден. Не вършех работата си добре, защото не можех да се концентрирам върху нея. Духът продължаваше да изисква и търси моето внимание. Той почукваше пръста ми, карайки ме да изписвам букви с него. Можех да наложа на духа да не използва гласа ми или пръста ми, ако се концентрирах. Но това пък намаляваше концентрацията върху работата ми.

Трета година

Един ден духът отново използва гласа ми – от устата ми започнаха да се сипят псувни, проклятия и всякакъв вид сквернословия. Всички тези гнусотии, които казвах се отнасяха за Исус Христос. Бях в шок – как така такива думи излизаха от гласа ми! Духът ми каза да се самоубия. Чувствах такава омраза каквато никога преди това не бях чувствала. Всичко това ме накара да се дръпна назад и да се замисля. Какъв беше този дух? Какво направих?

Застанах пред огледалото и се погледнах. Бях бледа, уморена и пред нервен срив. Исках този дух да си замине. Обаче той не се махаше. Той стана още по-агресивен и започна да се бори за надмощие над гласа ми. Понякога докато аз говорех изведнъж той започваше да говори, използвайки гласа ми. Трябваше да контролирам всяка моя дума и движение, което правех. Ръцете ми понякога се движеха и мърдаха неудържимо. Не можех да спя спокойно. Кошмари започнаха да ме връхлитат – странни същества ме преследваха и се надсмиваха над мен. Спях с нож под възглавницата си. Беше ме страх да заспя.

Един ден баща ми ми каза, че видял голям, грозен дявол в къщи. Той каза, че подгонил „нещото” и то излязло през прозореца на трапезарията ни. Той продължи да говори за преживяното през целия ден. Аз пък просто се смеех и си правех шеги с него.

Реших да помоля Бог за помощ. Кой друг би ми помогнал? Всеки друг би ме изпратил в психиатрична клиника. Започнах да се моля и да се боря за контрол над ума и тялото ми. Винаги съм вярвала, че Исус съществуваше, но това беше момента, в който щях да се убедя, че Исус е реален. Очевидно, духът мразеше Христос много, поради всички сквернословия изречени по Негов адрес.

Четвърта година

Лека-полека започнах да придобивам контрол над ума и тялото си. Реших да не обръщам внимание на духа и се записах в местния колеж. Докато учех там се присъединих към една Християнска група наречена "Campus Crusade For Christ." Хората в нея ме научиха как да разговарям с Исус. Научиха ме да чета Библията и да ходя на църква. Хората обаче не знаеха за духа. Срамувах се да им кажа и да ги помоля за помощ.

Научих се как да водя духовна битка. Запомних и размишлявах върху стихове свързани с победата на Исус над Сатана. Всеки път когато духа ме атакуваше аз призовавах и се покривах с кръвта на Исус. Правех това дори в съня си. Една нощ докато спях, аз изведнъж се събудих от силен спазъм в мускулите по цялото ми тяло. Знаех, че духа си е заминал! Умът ми беше бистър и изпълнен с мир. Всичко това се случи преди 25 години. Духът никога повече не се върна.

 

Завърших колежа успешно с бакалавърска степен по Социология и Психология. Всеки ден благодаря на Исус, че спаси живота ми!

 

Написах Ouija Board Pages, с което искам да ви предупредя ДА НЕ ТЪРСИТЕ КОНТАКТ С ДУХОВЕ И ДА НЕ ОБЩУВАТЕ С ТЯХ !!! Моят е-мейл е curiositypages@aol.com Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. и ако имате някакви коментари или въпроси, моля пишете ми.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693978
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031