Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2013 06:23 - Той каза "Не" - част 1-ва
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 657 Коментари: 0 Гласове:
0



 ТОЙ КАЗА: „НЕ!”


От: Джон Кремфорн

Джон Кремфорн бил въвлечен в окултизма. Той стигнал до там, че позволил на така-наречените (уж) „благотворни–напреднали и развити духове и същества” да контролират тялото му ... без да осъзнава, че всъщност това са демони. Ако вие нямате знанието за „духове викани от медиуми по време на спиритически сеанс”; ако не знаете колко измамни и лъжливи са демоните – ние силно ви препоръчваме да  прочете свидетелството на Джон, което ще отвори очите ви.

В свидетелството, което публикуваме ние пропускаме голяма част от детските години на Джон, като наблягаме върху опитностите и преживяванията му свързани с духовният свят. Четейки историята му ще разберете какво  в  ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ се случва в духовната реалност ... и как тя си взаимодейства с хората на тази планета.


Пролог

 Въвлечен в духовна битка

Той изпадна в ярост; беше толкова раздразнен и ядосан, че почервеня от яд и сякаш огнени езици започнаха да излизат от тялото му. Пред собствените ми очи той се превърна в това неузнаваемо същество изпълнено с истинска, чиста омраза и зло. Ненавист и презрение струяха от всяка част на тялото му, а аз бях като закован на мястото си; не можех да помръдна от това присъствие – присъствие на неподправено, същинско зло и злонамереност, които той таеше в себе си към човечеството, и които не могат да бъдат описани с думи или обяснени. Леден страх проникна във всяка част от тялото, умът и душата ми. Усетих съвсем ясно, че някак си властта и контрола на Сатана над живота ми бяха силно разклатени и че той беше объркан и разстроен от отговора ми. Чувствах се като в капан ... заклещен в този непознат и странен духовен свят – свят, от който не знаех как да се измъкна. Още повече, бях изправен лице в лице с един паднал архангел, който беше твърдо решен да ме унищожи.

„Защо точно аз?”, изкрещях. Как бях стигнал до това положение? Може би, защото бях сексуално малтретиран като дете и това беше поставило началото на този безкрайно пагубен и унищожителен цикъл в живота ми. Или може би защото бях предаден на грижите на месните органи за защита на децата, които съсипаха и увредиха младият ми ум в критичният момент на началното ми развитие.  Моят разум крещеше; аз се намирах в един свят пълен с хаос и горчивина, носейки товара на ужасното чувство на загуба в сърцето си, което никога нямаше да бъде добро (сърце). Бях изгубен; бях се отклонил от пътя ... бях се заблудил във всеки един аспект от живота си и не знаех как да изляза от пътя на злото, по който вървях; пътя, който води до пълно унищожение и разруха. Защо моите три духове-водачи ме бяха измамили и излъгали? Вече нищо нямаше смисъл. Очите ми се отвориха, за да мога да видя и осъзная ясно тази фалшива и подправена „истина” ... тази имитация на Истината. Както много други хора и аз се бях поддал на лъжите на Сатана; на тази фалшива духовност и на всички „облаги”, които тя предлагаше. Той обещаваше живот изпълнен с просветление и себеоткриване, но голата истина беше, че в живота ми нахлуха болка, скръб и лъжи.


Глава 1 Септември 2011г.

Със събитията свързани с убийството на Президента Кенеди или смъртта на Принцеса Даяна, или с тъжната и ужасна новина за това, което се случи на 11 Септември (9/11), повечето от нас могат да си спомнят къде са били и какво са правили.

През сутринта на 9/11, 19 терориста обвързани с групировката Ал-Кайда отвлякоха четери пътнически самолета. Похитителите нарочно насочиха два от тях (полет 11 на American Airlines и полет 175 на United Airlines) към Световният Търговски Център в Ню Йорк и ги разбиха в него. Във всяка кула се заби по един самолет, което предизвика рухването им и бяха нанесени много щети на близките сгради. Предполагам, че много с ужас са гледали излъчваните на живо предавания и репортажи из целият свят. Самият аз бях шокиран и разтърсен до дъното на душата си. Как може човека да беше паднал толкова ниско, достигайки най-ниската точка на своята еволюция, планирайки и извършвайки тази дивашка атака? Този акт на злонамереност е записан на страниците на човешката история като един от най-ужасните. На път за в къщи бях пуснал радиото в колата си, за да подочуя от тук- от там актуалните новини и да разбера как се развиваха събитията. Все още бях в пълен шок. Наблюдавах израженията на другите шофьори докато очаквахме да се сменят светлините на сфетофара. Те нервно превключваха каналите, а в очите им се четеше неверие. Осъзнах, че навярно всички ние се чувствахме по един и същи начин. Пристигнах в къщи; заглавията на новините изглеждаха по-достоверни и истински от всякога. Гледах потресаващите кадри излъчвани по телевизията, на които се виждаха как хора скачаха от двете кули, само за да намерят смъртта си. Тяхната единствена цел беше да избягат от пламъците на тази горяща пещ – какъв избор само ... Отново почувствах как ми се повдига докато гледах самолетите носещи се към кулите-близнаци. Как може някой да извърши такъв варварски акт? Какви бяха техните мотиви; какво ги подтикваше към тези действия? Всички тези мисли се блъскаха в главата ми като един вихрещ се облак от лудост.

Същата тази нощ на 9/11 моята църква имаше сбирка. Аз бях член на една спиритуалистична църква, която се състоеше от 60 души. Повечето от тези, които я посещаваха имаха лични причини да го правят. Някои идваха, за да могат да разговарят с умрелите си близки и любими хора. Други – от любопитство; трети бяха привлечени от духовната страна на така наречената New Age религия. А колкото до мен – аз исках да бъда най-добрия сред най-добрите! Какво его имах само ... Спомням си, че не ми се ходеше на църква тази нощ, понеже умът ми беше зает с толкова много неща. Бях започнал своя собствена програма за развитие и усъвършенстване ... всъщност вече няколко седмици аз прекарвах разгръщайки и отдавайки внушително внимание на моите ясновидски способности. Както споменах по-горе аз исках да бъда „най-добрият сред най-добрите.” Връщайки се назад в спомените си виждам, че през тази нощ на сесията ни се бяха отзовали по-малко хора. Помислих си, че е навярно заради това, което се беше случило по-рано. Обикновено ние се нареждахме в голям кръг. За нас това беше нормална практика, понеже ни помагаше да развиваме способностите си на медиуми. Някак си чувствах, че в този кръг имаше голяма доза символизъм, но пък никога не си зададох въпроса каква беше причината за това. Сесията ни винаги започваше с лека, успокояваща, медитативна музика. Целта ѝ беше да промени настроението на групата. Това водеше до забавяне на ритъма на дишането ни, а то от своя страна ни помагаше да навлезем в едно по-медитативно състояние на ума. След няколко минути аз вече чувствах, че бях влязъл в едно по-релаксиращо, отворено и предразполагащо състояние на ума. Веднъж намирайки се в това състояние на откритост ти можеш да се срещнеш и да взаимодействаш със своите духове-водачи. По-старшите медиуми ни учеха да използваме най-различни приоми и техники. Например, да използваме символични картини – да речем да визуализираме в ума си как цветето отваря едно по едно венчелистчетата си като в същото време дишаме по специфичен строго определен начин. После работехме върху отварянето на най-различни точки по тялото си, започвайки от главата или така наречената „crown shankra” (корона shankra) и така докато не отворим всички точки. След около 10 минути, след като бяхме насядали в кръг и потънали в това променящо се, предразполагащо състояние на ума, аз излязох от тялото си. Това е момента, в който душата ти напуска тялото ти и отива в духовния свят. Когато някой напуска тялото си (това преживяване още се нарича и астрална проекция) нормалните физически закони на този свят не действат, не го засягат. Времето и пространството се променят и са подвластни на духовните закони, които са различни от нашите физически ограничения. В Ефесяни 2:2 ни е казано, че Сатана е княза на въздушната власт. Сатана не е враг само на Земята. Библията нарича този свят „Второто Небе”. Първото небе е атмосферата – облаците. Дяволът и неговите ангели живеят на мястото, което Библията нарича „Второто Небе”. Бог живее на Третото Небе. Божиите ангели работят и действат на второто небе, там където е Сатана с падналите си ангели. Вече знам, че това което преживях извън тялото ми се случи на второто небе. Когато станах Християнин, Святият Дух вложи в сърцето ми и ми показа, че това е духовната граница ... бойното поле ... измерението, което днес ние наричаме духовна реалност. На това място ангелите и демоните се борят и воюват за всяка една индивидуална душа, за семейства, за градове. Сатана, княза на пустотата заедно с всичките си лъжливи и измамни духове, паднали ангели и демонични орди царува над тъмнината, страданията и отчаянието по целия свят.

Спомням си, че когато навлязох в духовната реалност аз бях в присъствието на моите три духове-водачи. В миг осъзнах, че виждах кулите-близнаци с духовните си очи. Те бяха едни такива изкривени, усукани ... превърнати в грамада от натрупани отломъци. Виждах последствията от тази касапница във физическия свят от духовна гледна точка в духовния свят. Беше нещо подобно на черно-бяла снимка – съвсем точно копие на материалните, физически тухли и хоросан, но в духовен смисъл. Намирах се зад тази физическа бариера, нещо като стена от чисто, прозрачно стъкло или кристал, през който не можеш да преминеш. Сякаш Бог беше поставил този предпазен щит ... защитно поле около това място. (В Псалом 23 четем: „И в долината на мрачната сянка и да ходя аз няма да се уплаша.”) Заедно с мен тук имаше хиляди духовни същества - страшни и опасни, и едно чувство на зло, което ме беше обгърнало. Тези измамни духове бяха извратени и дегенерирали. Съвсем ясно можех да усетя бунта и непокорството, с които въздуха беше наситен. Те никога нямаше да бъдат простени поради незнание; никога нямаше да бъдат изкупени, защото знаех, че мразеха Бога силно. Само едно нещо не можех да разбера как така аз бях на тяхна страна. В 2 Кор. 4:4 Библията ни казва: „за тия, невярващите, чиито ум богът на тоя свят е заслепил, за да ги не озари светлината от славното благовестие на Христа, Който е образ на Бога.” По-късно моите духове-водачи ми обясниха, че духовния свят се ядосвал на хора, които правели така. Това било, за да съм сигурен, че злото, което ме обграждало нямало да бъде насочено към мен; те били с мен, за да ме пазят и закрилят. От другата страна на прозрачното стъкло аз видях великолепни същества сякаш изтъкани от светлина; приличаха на ангели. Тяхната задача беше да вземат душите на починалите и да ги водят при Бога, за да бъдат с Него. Те бяха много внушителни и грееха ярко. Спомням си, че те пристигаха горе със спиралодвидно движение, държейки в ръце сивкави човешки форми. Видях много ангели, които работеха заедно в съвършено единство, носейки тези души с нежна и любяща грижа. Това, което ме порази, че при тях нямаше паника, нямаше суетене, никой не бързаше. Те вършеха работата, която Бог им беше задал с достойнство. Ангелите знаеха истината и тя ги беше направила свободни – свободни да вършат задачата, която Господарят им беше дал. В Евангелието на Лука, глава 16, сам Исус ни разказва за работата на ангелите и служебните духове. „Умря сиромахът; и ангелите го занесоха в Авраамовото лоно.” Библията не ни казва какво е станало с тялото на просяка Лазар. Може и да е било захвърлено на мястото, което е служило за гробище на неизвестни лица и бездомници. Изтощен от глад, болка и липса на земни материални неща, той умрял и бил отнесен от ангелите. Лазар бил човек, който нямал нито един приятел докато живеел на земята и сега изведнъж ... го чакали много ангели. Може и да е нямало кой да погребе тялото му, но душата му била отнесена от тях. Аврамовото лоно било мястото на Рая в Стария Завет; мястото където душите на добрите хора оставали през времето между смъртта и възкресението; място на почивка където Аврам приветствал децата си – Небесно блаженство. Евреите говорят за тези, които отивали в Аврамовото лоно. Моите духове-водачи ме съпроводиха обратно до физическото ми тяло. Както обикновено ние започнахме да излизаме от медитативното си състояние. По някакъв начин получих потвърждение, че тези светли същества подобни на ангели отнасяха душите на мъртвите, за да бъдат с Него.

Споделих преживяването си с групата, а зад мен на стената висеше картина изобразяваща Исус. За нас това беше нормална практика, тъй като всеки имаше
различно преживяване. Когато обясних на моята старша наставничка и учителка присъствието на злото, което ме обграждаше, тя само се усмихна и каза: „Ето защо твоите духове-водачи са с теб. Те ще те пазят.”

В 1 Тимотей 4:1 Библията ни учи: „А Духът изрично казва, че в послешните времена някои ще отстъпят от вярата, и ще слушат измамителни духове и бесовски учения.”

Когато прочетох този стих, гледайки на него по нов начин, аз се замислих за зараждащите се New Age религии по света. Начина, по който тези фалшиви порядки и организации са се разпространили е точно описан в Посланието до Тимотей. Хората се предават доброволно, обръщат внимание и се вслушват в съветите дадени от лъжливи, измамливи духове и доктрини, проповядвани от демони. Фалшивите учители, в които обитават зли духове заблуждават непредпазливите. Те получават вдъхновението си от демоните, чийто източник на сила е самият дявол – бащата на лъжите. През 2008 година, окултизмът се ширеше неконтролируемо във всеки аспект на обществото ни. Дори и тези, които казват, че са Християни четат хороскопа си и знаят кой е техният зодиакален знак. Аз горещо вярвам, че това е само един от начините чрез които демоничното влияние се пропива в църквата на Исуса Христа след 2000 години. Святият Дух предупреди църквата от самото начало, че истината на Евангелието ще бъде подложена на много атаки. Демонични влияния ще се опитват да отклонят от правия път вярващите, а фалшиви учители ще лъжат и мамят, за да разпространят свои собствени неразбираеми, мъгляви версии, тълкования и изфабрикувани лъжи. Спиритуализма е само една от тези зараждащи се вероломни, лъжливи религии, които Сатана използва, за да улови нищо неподозиращите. Вие може и да не се изкушавате да принесете в жертва агне на олтара на Сатана, но на невнимателните и непроницателните хора, занимавайки се с окултизма дори и повърхностно, им се струва, че това е едно невинно, безобидно забавление. Може и да не си мислите, че е кой знае какво да си прочетеш хороскопа за деня или пък да гледаш сеанса на някой медиум по телевизията. Всяко захласване по свръхестественото може да отвори врата, през която в живота ви да нахлуе демонично влияние. Само Бог, единствен Той е приемливият и допустим източник на сила.  Вие винаги трябва да преценявате и да отсъждате върху каква основа е изградено учението, което достига до вас. Библията ни учи, че Сатана се преправя на светъл ангел. Той прикрива истинската си същност и неговите служители правят същото. На повърхността ... външно те изглеждат много приятни хора, които са приятелски настроени и искрени. Само защото един учител има завладяваща усмивка и цитира Библията не значи, че той проповядва и учи истината. И Сатана цитира Свещените Писания когато изкушаваше Христа в пустинята. По стените на спиритичната църква, която аз посещавах имаше окачени картини, изобразяващи Исус. Някои медиуми държаха в ръка кръст докато си взаимодействаха с духовната реалност. На една витрина имаше и една стара Библия, но те никога не я четяха. Ние пеехме химни и казвахме молитви – това бяха същите тези религиозни атрибути, които вие очаквате да видите в една традиционна църква.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1692999
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031