Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2013 23:15 - НОВИЯТ СВЕТОВЕН РЕД - МУЗИКА ОТ АДА (Шаманизъм, наркотици и рокмузика) - част 23-та
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 530 Коментари: 0 Гласове:
0



 През всички времена на човешката история музиката е заемала едно твърде специфично място в структурата на обществото и е носила множество различни и разнопосочни по своята същност и характер оценки. И това е така още от времето на Орфей и на следовника му Питагор, през епохата на Моцарт и Бетовен, и се стигне до днешните времена с изключително широкия спектър от стилове и автори. Особено ако имаме предвид рокмузиката, която под една или друга форма запълва изключително голямо времево пространство, поради което днес тя се счита за абсолютен лидер в радио- и телевизионния ефир. Наред с това трябва да отбележим, че не само благодарение на вече традиционните радио и телевизия, на вече забравените грамофони и магнитофони, но и на съвременните аудиоформи като касетофоните, уолкмени, музикални телевизионни програми, компакт дисковете (CD) и съответно мултимедийните системи, днес почти всеки миг от живота на съвременния човек като че ли е съпроводен с музика или песни. Нещо повече, днес мнозина хора живеят с и чрез музиката. И в това няма нищо случайно, не само в технологичен план, защото в нашия технократичен и рационален век музиката остава като един от малкото отдушници за удовлетворение на човека в емоционалната сфера. Не е тайна, че особена популярност в днешния ден заема т.нар. "рокмузика" във всичките нейни направления като "бийт", "хеви метъл", "блек метъл", "хард рок", "техномузика" и пр., а броят на поклонниците й сред младежта е огромен. Така че рокът излиза от рамките на обикновеното развлечение и средства за емоционално разтоварване. Рокът в известен смисъл може да се определи като стил на живот, поради което се явява и като фактор за формиране на психиката на човека, за въздействие върху неговото възприятие и отношение към света. Появата на рокмузиката през 50-те години беше свързана с нарастване на самоубийствата и с възникналата психическа епидемия, разрушаваща моралните ценности и морални граници в човека. Началото на рокепидеми-ята се превърна в начало на наркоепидемия и на т.нар. "сексуална революция". Самият термин "рокендрол" е бил изобретен от един ди-джей в Кливланд. Чрез него се описват два типа движения на човешкото тяло по време на сексуален акт, а като термин това е нещо, което е взето от аргото на американското гето. Стилът на диско музиката (танците в ритъм - "рок ендрол") възниква в Ню Йорк през 70-те сред американските хомосексуалисти. По това време никой не е можел да посещава дискоклубовете без преди това да е техен редовен член. Към 1977 г. развитието на дискоклубовете, т.нар. "дискотеки", достига своя връх. Числото на подобните заведения нараства от стотина до десетки хиляди, фено- менът "диско" по думите на неговите привърженици поставя пред себе си конкретна цел: да даде възможност да бъдат изпитани в чист вид "низшите емоции" в атмосферата на всеобща търпимост и музикален рокритъм. В тази атмосфера без ни най-малко срам би могло да се декларира двойнствена сексуалност, както и да се практикува разврат без комплекс за вина. Направлението "пънк рок", което става изключително популярно през 80-те години, води своето наименование от английската дума "пънк", използвана до този момент за обозначаване на проститутки от двата пола, но като понятие по-късно семантически се тълкува като "подложка под някакъв съд". Целта и философията на това течение се заключава в това: да приведе аудиторията в състояние на колективно насилие, систематично престъпление и самоубийство. За пънкарите особено характерни и напълно приемливи са постъпки като например по време на концерт да се нанесе на партньора рана с бръснарско ножче, зашито някъде по джинсите или ризата. За рока са характерни определени "бийт" ритми, изразяващи се в непрекъснато повторение на пулсации в ускорено темпо, осъществявани от ударните инструменти и баскитарата. Т.нар. "хард рок" и "бийт"- "beat" (биенето на барабан) действа така, сякаш възбужда половия инстинкт. За острия рок е характерно усилване на реакцията на нервната система, както и на мозъка, което понякога се допълва от ползването на различни халюциногенни наркотици. "Мажореният рок" се стреми да възбужда инстинктите, свързани с агресия, насилие, бунт, което е причина в групите "хеви метъл" да се предава огромно значение на баскитарата, тъй като басовите акорди влияят най- силно върху тези центрове на психиката. Във всички "хеви метъл" групи баскитаристът по правило трябва да е виртуоз, или с други думи казано - да е способен да доведе публиката до изключителен екстаз. От друга страна, "сатанинският рок" пък е мистически насочен към силите на тъмнината чрез съзнателни съобщения, заложени в текста на песните. Постоянно повтаряните изрази остават в подсъзнанието и оттам самостоятелно работят, подбуждайки към определени действия и постъпки. Постоянното прослушване на едни и същи ритми също така настройва човека на определена емоционална вълна и енергетическа вибрация. От древността до наши дни се е придавало голямо значение на музиката. От Библията знаем за серафимите и херувимите, възпяващи Господ - Исая 6:3-4, за ангелското пеене - Откровения 4:8, за Давид, който е свирил на гусла, усмирявайки злия дух, за пеенето като задължителна част от старозаветното богослужение. Всичко това свидетелства, че музиката на определен план, подобно на упойващите вещества, способства за разкриване на човешката психика, за среща с невидимия й свят. Така че, ако се завърнем отново към рокмузиката, особено към тежкия, черен и смъртоносен "метъл", необходимо е да отбележим, че голяма част от ритмите са взети непосредствено от практиката на африканските магьосници, т.е. човек при определени условия в хода на рока изпада в състояние, подобно на това, в което африканските магове общуват със света на духовете. Но не само това, рокмузиката оказва силно въздействие както на психическото, така и на физическото състояние на човека. Според известния изследовател на "рок енд рола" - Жан Пол Реженбал: "Силата на рока се заключава в отсечените пулсации, ритми, предизвикващи биопсихическа реакция на организма, способна да повлияе на функционирането на различни органи на тялото (в частност може да се предизвика ускорен сърдечен пулс, както и увеличено съдържание на адреналин, също така възбуда в половата сфера). Така например ритъмът, който е кратен на 1,5 удара в секунда и се съпровожда с мощно въздействие от страна на свръхниските честоти, е способен да предизвика екстаз. При този ритъм, т.е. при ритъм, който е равен на 2 удара в секунда и на същите тези честоти 15 до 30 херца, слушащият изпада в транс... Съвременните рокгрупи работят в диапазона от 80 000 херца до 20 и даже по-ниско. Интензивността на звука достига 120 децибела, въпреки че човешкият слух е настроен за интензивност от порядъка на 55 децибела. Всичко това представлява една категорична атака върху личността, въздействаща по т.нар. царски път на слуховия нерв. Има случаи, когато свръхвисоките и ниски честоти силно травмират мозъка, поради което на рокконцер-тите не са редки и контузиите, породени от звуковата вълна, като загуба на слуха и паметта. Съвсем не безобидно е и това техническо приложение на рока, което може да се представи като светлинна игра на стробоскоп (стробоскоп - устройство, позволяващо с помощта на прекъснато контролируемо цветово излъчване да се наблюдават в забавен темп бързо движещи се обекти). С помощта на този апарат може по собствено желание да се ускорява редуването на светлина и тъмнина, нещо, което привежда към значително отслабване чувството за ориентация и способността за съждения и това влияе на бързината на рефлексите. При определена скорост светлинните фойерверки започват да взаимодействат с мозъчните алфа вълни, които контролират способността към концентрация на вниманието. При увеличен ръст на честотата се губи всякакъв контрол. Медицинската изследователска група на Боб Лирсен категорично дава следната оценка: "...нискочестотните колебания, създадени чрез усилване на баскитарата, към които се добавя и въздействието на ударните инструменти, влияят върху състоянието на гръбначно-мозъчната течност, която на свой ред непосредствено влияе върху жлезите, регулиращи хормоните. В резултат се нарушава равновесието на половите и надбъбречните жлези, така че различните функции за контрол върху моралното поведение се отпускат под прага на търпимост и като цяло се неутрализират. Възприятието на музикалния ритъм е свързано с функциите на слуховия и на моторния апарат. Фойерверките, които следват една след друга в ритъма на музиката, стимулират механизмите, свързани с халюцинаторни явления, виене на свят, повръщане. Но основното въздействие е отправено към мозъка и чрез него се цели спад в състоянието на съзнание, аналогичен на този, който постигат наркотиците. Доминиращият ритъм отначало завладява двигателния център на мозъка, след което стимулира някои хормонални функции в ендокринната система. Невъзможно е в течение на продължително време да си потопен под въздействието на рока и да не получиш дълбока психо-емоционална травма. Възниква загуба на способността за съсредоточаване, значително отслабва контролът над умствената дейност и волята, появяват се необуздани пориви към разрушение, вандализъм и бунт, особено когато има масови събирания. Самото психополе на тълпата, усилено от гореизложените ефекти на рока, практически лишава човека от индивидуалност, превръщайки го в част от една машина, управ- лявана от сатанинско начало." Подобно е мнението и на руски учени, които при свой експеримент са зафиксирали следния факт: след 10-ми-нутно прослушване на рокмузика от седмокласници, същите забравят таблицата за умножение, а според японски журналисти, които произволно са задавали въпроси на посетители в едни от най-големите рокзали на Токио като напр.: "Как се казвате? ", "Къде се намирате?", "Коя година сме?" - нито един от запитаните не е могъл да отговори. Още в края на 70-те години на концертите на Франк Синатра, а по-късно на Елвис Пресли и на групата "Бийтълс" са започнали да се наблюдават случаи на масово умопомрачаване сред младите зрители. Ето защо, по време на изпълнението на групата "Ню Кидс", постоянно дежурят щатни лекари и доброволни сътрудници на Червения кръст. Немски лекари провели детайлно медицинско изследване на около 40 фена (около 10% от присъстващите в залата), изпаднали в състояние на умопомрачение. В последствие било изяснено, че жертвите на любовта към острата музика са губели напълно съзнание в 40% от случаите, а в останалите 60% се е наблюдавал колапс в системата на кръвообращението и те са оставали в полупомрачено състояние. Силата и честотата на звуците по време на изпълнението на съвременни рокгрупи има такава разрушителна сила, че през1979 г. по време на концерта на Пол Маккартни във Венеция се срутва селският мост, нещо, с което може да се похвали и групата "Пинк Флойд", която пък е съумяла да разруши мост в Шотландия. На същия този състав принадлежи и още едно документално засвиде- телствано постижение - концертът на открито е предизвикал, изплуването на рибата на повърхността в съседното езеро. От всичко казано до тук става ясно, че рокмузиката оказва разрушително въздействие върху личността на човека. Не случайно много от роксолистите са наркомани, а в някои случаи се явяват и практикуващи сатанисти. Много от тях, заставайки пред зрители, изпадат в състояние на своеобразен транс и загубват контрол над постъпките и действията си. Така например известният рокпевец Ози Озбърн от грубата "Блек Сабат" по време на един от своите концерти, изпадайки в състояние, в което не може да се контролира, разкъсва със зъбите си жива птица пред очите на публиката. Музикантите от рокгрупата "Кис" не веднъж по време на своите изпълнения пък чупят инструментите и апаратурата си, или пък се разсъбличат пред публиката. Алис Купър използва змия, с която извършва различни ритуали... Самите рокмузиканти свидетелстват, че по време на изпълнение над тях като че ли се спуска някаква сила, която парализира волята им и управлява техните постъпки. В повечето случаи рокмузикантите се явяват и съзнателни служители на отделни членове на Църквата на Сатана. Ето например какво казва Алис Купър: "Преди няколко години бях посетил сеанс по спиритизъм, на който Норман Вакли умоляваше духа да му обърне внимание. Най-накрая духът се появи и заговори с мен. Той обеща на мен и на групата ми слава, власт в света на рокмузиката и богатство. Единственото, което поиска от мен - това бе да му отдам тялото си. Благодарение на това, т.е. предоставяйки му възможност да обладае моето тяло, аз станах известен в целия свят. И за да постигна тази известност, аз приех името, с което той се представяше по време на сеансите." И така от Винсент Фуниер се получава псевдонимът Алис Купър. Той се специализира във възхваляване на всички форми на извращение, а един от най-известите му албуми има недвусмисленото заглавие "Алис Купър отива в ада". От друга страна Мик Джагър от групата "Ролинг Стоунс" смята себе си за въплъщение на Луцифер. Три от неговите песни са: "Симпатия към дявола", "Техни сатанински величия" и "Заклинание на моя брат демон". Джон Ленън, когато е на гастрол в Германия през 1962 г., заявява на Тони Шеридън в Хам- бургския известен клуб: "Аз зная, че Бийтълс ще има успех, такъв, какъвто никоя група не е имала. Зная го, защото преди това заради този успех съм си продал душата." Ози Озбърн от групата "Блек Сабат" си признава, че винаги съчинява музика, когато се намира в състояние на медиумичен транс. Въобще тази група има пряко отношение към различните разклонения на окултизма и сатанизма. Започвайки с тяхната "Черна меса"и завършвайки с извършвани от тях човешки жертвоприношения, в албумите им се намират представени многочислени окултни сатанински символи, така например числото 666, което се отнася към Антихриста. Елтън Джон заявява, че никога не е съчинявал и никога не би изпял нито една песен, ако преди това тя не е била написана на езика на магията. Като следствие от това някои от неговите песни остават непонятни за непосветената аудитория. Същото това нещо се отнася и за групата "Лед Цепелин" и по-конкретно за тяхната песен "Стълба в небето". По време на изпълнението на рокгрупите често се използва сатанинска символика: петолъчки, дим, мълнии, огън и други някои изображения от типа на пречупен православен кръст върху одеждите... Всичко това свидетелства кому служат тези музиканти. Вдигнатите ръце, свити в юмрук, както и други подобни жестове символизират поклон пред Сатана и точно по този начин тази роксимво- лика принадлежи на падналите души. От 80-те години насам опаковките на рокплочите все повече и повече се украсяват с езотеричес- ките и открито сатанински знаци. Така например на тях може да бъде изобразена глава на козел, явяващ се символ на личността на Сатана. Не рядко може да се види обърнат надолу триъгълник, който в магията се явява като печат на Сатана, както и пирамида с око в нея, изобразяващо окото на Сатана. Взривове от насилие и разврат, съпровождащи рок-концертите или прослушването на рокзаписи в дискотеките, също свидетелстват за демоничната природа на тази музика. Така например в 1965 г. на концерт на "Бийтълс" в САЩ са убити около 100 човека, а по време на концерта на групата "Ху" има 11 убити и 42 ранени. В Мелбърн по време на рокфестивал сериозни наранявания получават повече от 1000 души. През 1988 г. по време на изпълнение на Тъне енд Роузис" на фестивал в Донинктън също са налице установени смъртни случаи, а през 1994 г. има подобни инциденти по време на изпълнение на групата "Мотор Хед". По информация на "Шпигел" музикантите от направлението "дед метъл"търсят връзка с неонацисти и опитват да направят обединение между сатанисти и фашисти - т нар. "бяло ар- мейско движение". Освен видимото въздействие върху слушателите на изброените рокгрупи, има информация за извършвана тайна обработка върху съзнанието им. В течение на няколко десетилетия по данни на Ян Ван Хелзинг въздействието се извършва чрез т.нар. "замаскирано обратно звучене" Това се извършва по следния начин. По време на записа на изпълнявания рок на групата заедно с музиката, предназначена за слушателя, се записват и специални съобщения, но на по-висока честота (ултразвук - аналогично на беззвучното изсвирване към кучето), i.e. чрез звуци, които не могат да бъдат осъзнато възприети от ухото, но оказващи в същото време активно въздействие върху подсъзнанието на човека (т.нар. - сублиматни съобщения). В случая, когато мозъкът в продъл- жителен период от време се подлага на подобно въздействие от същия този звуков сигнал, в него протича биохимична реакция, аналогична на тази, произтичаща при употребата на морфин, т.нар. ендорфини (естествен морфин). Тази реакция произвежда двоен ефект - създава усещане на нещо приятно и същевременно активизира мозъчните процеси. При тази хиперактивност на мозъка се възприемат по-ясно подсъзнателните съобщения, още повече когато те са резултат на един магьоснически ритуал и когато се превръщат в програма от действия за изпълнение. При "маскираното обратно звучене" съобщенията се записват в обратна последователност и точно в този вид се вмъкват в подсъзнанието. Те стават възможни за долавяне, когато музикалният запис се проиграва отзад напред и представляват нещо като думи, написани отзад напред или като думи, които могат да бъдат прочетени в огледален вид. Изследванията, проведени в това направ- ление, показват, че подсъзнанието може да улови фраза, произнесена отзад напред, а после да я разшифрова като съобщение, даже когато съобщението е изразено на непознат на аудиторията език. Ето няколко характерни примера: Групата "Кис" (на английски думата KISS има двойно значение, в случая се разшифрова като "Крале на служба при сатаната") Песен: "Бог на гръмотевиците" Съобщение: "Дяволът сам той е бог" Мадона Песен: "Наподобяваща дева" Съобщение. "Аз се трансформирам в грях" "Куин" Песен: "Голямата лудост наречена любов" Съобщение: "По дяволите библията, всичко което аз искам, това е магията." "Полис" Песен: "Всичко, което тя върши, е вълшебство" Съобщение: "Силата е е злите" "Ролинг Стоунс" Песен: "Връх" Съобщение: "Аз те обичам, така говори дяволът." Принс Песен: "Пурпурен дъжд" Съобщение. "Небесата е трябвало да бъдат взривени по-рано." "Бийтълс" Песен: "Революция №9" Съобщение: "Започни да пушиш марихуана и ме обърни срещу покойника." (тъй като сатанистите се страхуват от името на Христос, те го наричат покойника). В записа на плочи между 7 и 13 оборота се чува фразата № 9, която се повтаря 12 пъти. Когато се прослуша в обратна посока, се получава: "turn me on, dead men" в превод "обладай ме, мъртвецо". В песента "Когато в Арканзас дойде електричеството", групата "Блек Оук Арканзас" записва един сбор от безсмислени слова, които обаче при проиграване на записа в обратна посока разкриват съдържащо се в тази част съобщение: "Сатана... сатана... - той е бог" и всичко завършва със сатанински смях. След първата вълна от подсъзнателни съобщения, авторите на рока започват вече открито да изразяват своите сатанински настроения. Ето един откъс на песента на пънк групата "Мъртвият Кенеди", наименован "Аз убивам деца, Бог ми е казал, че ще те скалпирам жив... Убивам деца, защото обичам да ги виждам умиращи", а групата на т.нар. остър рок "Ей Си Ди Си" възхвалява адските камбани. Освен гореизложеното въздействие върху психиката, открито в рокмузиката се прилага и използването на откровена магия. Така, както показват изследванията на Ян Ван Хелзинг, тази магия се използва в индустрията за грамофонни плочи, музикални касети и дискове. Така например Джон Тод, посветен във висшите окултни илюминатски кръгове, какъвто е "Съветът на 13-те", нарича своята организация Луцифер, като признава, че тя се стреми да поеме световния порядък. Главна цел на илюминатите е завладяване на съзнанието на младежта, при това точно така, както го е казал Хитлер: "Който притежава младежта, ще притежава и бъдещето." Джон Тод е ръководител на крупен концерн, състоящ се от фирми, издаващи грамофонни плочи и контролиращи почти всички гастроли на рокизпълнители в САЩ. По неговите думи всяка една матрица - оригинал на всяка отделна плоча, без значение класическа, кънтри, рок, музика за медитация или народни песни, освен рока и хеви метъла представлява вид език на магията. Всичко това се върши не само от финансови съображения, а най-вече за да се контролира човешката душа. Тук протича въздействието върху всеки един отделен слушател, даже когато си купувате и носите в себе си албум с тези предварително омагьосани плочи, то вие вече в значителна степен си навличате въздействието на демони и магия и оттук идва и демоничното влияние на съответните носители на тази музика, проявяващо се в раздразнителност, стремеж към бунт, богохулство, както и склонност към самоубийство. По свидетелство на Ж. П. Реженбал: "Не съществува нито един магьосник или рокмузикант, който да е получил свобода без преди това да е унищожил всички намиращи се в него плочи и записи с рок." Може да се отбележи, че такива членове като Дейвид Кросби, Натан Янг, Греам Неш, както и всички известни производители на рокмузика са в същото време членове на сатанинската църква. Ето защо напълно обяснимо е, че посредством т.нар. проект "Зодиако Продакшънс", чието продължение в Калифорния носи името "Мараната", се работи по привличането и обединението на млади християни и други иноверци, като за целта се избират групи с положително звучене и положи- телни текстове, но все пак носещи сатанински и деструктивни съобщения. Колко перфектна е работата по реализацията на този проект. Мисля, че е достатъчно да споменем неговата първа стъпка - знаменитата рок-опера "Исус Христос супер стар". Съвсем не е случайно, че сатанистите се свързват чрез вестникарски обяви като "Събираме информация за групи хеви метъл" или "Обменям дискове с рокму-зика", т е. задължителен фон на сатанинските контакти очевидно е стилът на "хеви метъла". Нещо подобно виждаме в онова, което споделя един млад сатанист от филма "Бал на сатаната", самият той достигнал до сатанизма и магьосничеството благодарение на т.нар. "хеви (тежък) рок". И така, завършвайки настоящата статия, бихме искали да подчертаем, че рокмузиката не е нещо безобидно на фона на развиващата се глобална култура на човечеството. Определени течения в рока имат ярко изразена демонична насоченост и ориентират към общуване с нисши духове, което води както до духовна, така и до физическа разруха. В този смисъл рокмузиката се явява вид социо- културна, политическа, икономическа, нравствена и духовна революция, и то насочена точно там, където преобладават не само християнското, но също така и хуманистичното отношение към обществото, личността, обкръжаващата среда и природата. Но така ли е в действителност? Затова ли в цивилизованите страни толкова настървено подменят ролята на Господ със сатанинското възприятие на обкръжаващата среда, говорейки, че целта е да се доведе младежта до интернационализъм и космополитно възприятие, а в същото време се осъществява възцаряване на власт на едно единствено правителство, управляващо по мето- да "Разделяй и владей"? Целта на този проект е да се обхванат всички икономически, политически, военни, религиозни и други сили със задачата всичко това да служи за идването на Антихриста. Да се противопоставите на сатанинското влияние може само със силата на Христос, поради което чрез мистически въздействия върху материалните средства на Антихриста не може да се въздейства. Каквито и външни действия да се предприемат, каквито и усилия в борбата с невидимия враг да се прилагат, ако не сме облечени в бронята на християнската вяра - всичките наши усилия биха били напразни.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693514
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031